לוזון לשחקנים: כל הכבוד שלא התפרקתם והפגנתם אופי

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

מאמן מכבי חיפה חרג ממנהגו לאחר ה-2:2 מול מכבי פ"ת: "שחקנים שלא שיחקו צריכים להראות שמגיעה להם הזדמנות". ארגון הקופים הירוקים פרסם הודעה חריפה: "הבהרנו שהסבלנות תהיה מועטה", הקבוצה הגיבה לדברים

(גודל טקסט)
הרגשה מוזרה הייתה למכבי חיפה הבוקר (ראשון) לאחר התיקו 2:2 אתמול מול מכבי פתח תקווה. מצד אחד הירוקים ספגו שני שערים ושוב נשמעו קריאות בוז צורמות ואף קללות לעבר המאמן גיא לוזון, אבל מצד שני הקבוצה חזרה מפיגור של שני שערים ואף יכלה להפוך את התוצאה.


"בעונות האחרונות היינו נשברים במשחקים כאלה ואז זה באמת היה נגמר בצורה מביכה, הפעם השחקנים הוכיחו אופי והצליחו לחזור למשחק", אמר גורם בחיפה והוסיף: "היה ראוי לקבל יותר תמיכה מהקהל שלנו. נכון שהיו דקות גרועות אצלנו, אבל אנחנו יודעים לבקר את עצמנו יותר טוב מכל אחד אחר".




למעשה המלחמה בין הקהל לבין גיא לוזון תפסה תאוצה כאשר המאמן לראשונה העביר ביקורת על הקהל, כשטען שלא תמך בקבוצה בזמן הפיגור. "גיא היה צריך להתאפק ולא לדבר נגד הקהל", אמרו בחיפה. גם אנשים נוספים במועדון לא אהבו את הקריאות של הקהל והבהירו כי מעמדו של לוזון נותר אותו מעמד כמו מתחילת העונה וכי שינוי כלל לא נמצא על הפרק.


בניגוד להתנהלותו מתחילת העונה, בחר המאמן לשוחח עם שחקניו באימון הראשון שלאחר המשחק. בשיחה שיבח לוזון את שחקניו: "כל הכבוד לכם שלא התפרקתם והפגנתם אופי כדי לחזור מפיגור של שני שערים. מצד שני, שחקנים שלא שיחקו צריכים להראות לי שמגיע להם לשחק".



לוזון. מעמדו יציב, אבל הסיטואציה עם הקהל מחמירה (עדי אבישי)


בחיפה מבינים כי הקהל צודק בכך שהיכולת של הקבוצה עדיין לא מתאימה לקבוצת צמרת וחסרת יצירתיות ונראה כי קאיו הברזילאי או גילי ורמוט יקבלו יותר הזדמנות בהרכב הראשון. "אנחנו ממשיכים לסבול מחוסר יצירתיות וכולם ראו את מסירת האומן של ורמוט לקהת בשער השני". הקשר אופיר מזרחי שנפצע בקרסול בדקה ה-30 במשחק ואף הוחלף על ידי רוקאביצה, אינו סובל מפציעה חמורה ולא צפוי להיעדר תקופה ארוכה. מי שעוד זכה למחמאות הוא השוער עומרי גלזר שהציל מספר פעמים את קבוצתו מספיגה.


מי שנותרו אתמול מחוץ לסגל הם הבלם שי בן דוד, הקשר נטע לביא והחלוץ עומר דמארי. עבור השניים הראשונים זו לא הפעם הראשונה ואם בחיפה יחליטו לצמצם את הסגל בחודש ינואר אז גם בן דוד וגם לביא יחפשו קבוצה חדשה. החלוץ הצעיר מוחמד עוואד חזר לסגל ושיחק כרבע שעה ומאידך עומר דמארי כאמור הודח וגם הוא אינו צפוי להמשיך במועדון מעבר לעונה הנוכחית.



אופיר מזרחי. לא צפויה היעדרות ארוכה (עדי אבישי)


בעקבות המצב והיחסים הרעועים עם של לוזון עם הקהל הוציא ארגון הקופים הירוקים הודעה חריפה: "הבהרנו בתחילת העונה לראשי המועדון שהסבלנות שלו תהיה מועטה. זאת לא מכבי חיפה. ביממה האחרונה יצאו ספינים תקשורתיים וזה ניסיון של המועדון להסיט את האש. יש עוד הרבה מה לספר על ההתנהלות. מכבי חיפה יקרה לנו כדי שנהיה עיוורים למתרחש".




המועדון עצמו הגיב לביקורת עם פוסט בחשבון הפייסבוק ובו נכתב בין השאר: "אנו שומעים וקוראים את כל התגובות והביקורות. אנו ערים לביקורת ומקבלים אותה בהבנה. בשום פנים ואופן אין כוונה לבוא בביקורת כזו או אחרת אל הקהל. לגיטימי בעינינו לצפות מהקהל לדחוף את הקבוצה לניצחון".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי