במכבי חיפה חוששים: "הקרע עם הקהל יכול לפגוע מקצועית"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | עד אבישי

במועדון מודאגים כי היכולת הדלה תוביל למשבר עם האוהדים ("הקבוצה חייבת ניצחון כמו אוויר לנשימה"). ורמוט עשוי להחליף את מזרחי מול בית"ר, גם רוקאביציה צפוי להחליף את קאיו

(גודל טקסט)

בניגוד למחזורים אחרים מפתיחת העונה דווקא אתמול (ראשון), יום לאחר המשחק מול מכבי פתח תקווה, בחר גיא לוזון לבצע אסיפה עם השחקנים. המאמן החליט לעודד ובעיקר להחמיא לשחקנים על החזרה שלהם למשחק, כזכור הירוקים פיגרו כבר 2:0 והצליחו לסיים את המשחק ב-2:2. מצד שני המאמן בחר להעיר לשחקנים שלא שיחקו כי חייבים להוכיח את עצמם בכדי לקבל הזדמנות נוספת.



בכל זאת הדבר שמדאיג את ראשי המועדון, הוא היחס של הקהל במחזורים האחרונים וחשש לקרע רציני יותר בין האוהדים לשחקנים והצוות המקצועי. ארגון 'הקופים הירוקים' הוציא אתמול הודעה חריפה בעקבות היכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים. במכבי חיפה מיהרו להוציא הודעה נגדית ולנסות ולהרגיע את הרוחות. בכל מקרה בחיפה חוששים כי אם לא יהיה שיפור ביכולת אז הקרע ילך ויגדל. "הקבוצה חייבת ניצחון משמעותי כמו אוויר לנשימה והתקווה שזה יהיה כבר מול בית"ר ירושלים", אמר גורם במועדון.

מבחינה מקצועית, השחקנים זכו היום ליום חופש וכבר ממחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת. המגן עומרי בן הרוש יחזור להרכב על חשבונו של רז מאיר וכמו כל שבוע גם הפעם נראה כי השינויים יגיעו במרכז השדה. אופיר מזרחי, שנפצע וייעדר כשבועיים, יפנה את מקומו לגילי ורמוט שהרשים בדקות שנכנס מול פתח תקווה.

גם ניקיטה רוקאביציה יחזור להרכב ככל הנראה על חשבונו של קאיו. הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב מאוכזב לאחרונה, אחרי שאיבד את מקומו בהרכב ואף שוחח בנושא עם לוזון. אבל בשלב זה נראה כי לאור היכולת הגבוהה של רועי קהת וההערכה של לוזון לגל אלברמן, הבולגרי ימשיך להמתין להזדמנות.

הקרע יעמיק? אוהדי מכבי חיפה (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי