אבוקסיס: "סולומון הוא הכישרון הכי גדול שראיתי בישראל"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

בני יהודה קטעה את רצף ההפסדים, מרוצה מהשיפור ביכולתו של החלוץ, אך המאמן דווקא בחר להחמיא לקשר מכבי פתח תקווה. אוהדי הקבוצה ממתינים להחלטה לקראת בית"ר ירושלים

(גודל טקסט)
בני יהודה הצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים רצופים, בליגה ובגביע הטוטו, לאחר שגברה במשחק חוץ 2:1 על מכבי פתח תקוה. הנצחון שיחרר המון לחץ אצל הזהובים, שחששו מהפסד נוסף שעלול היה לדרדר אותם לעבר תחתית הטבלה. היכולת עצמה טעונה שיפור, אך בניגוד למשחקים קודמים, ידעה הקבוצה לחזור לעצמה גם לאחר ספיגת שער השוויון מרגלי מנור סולומון, 18 שניות משריקת הפתיחה של המחצית השנייה, ושלוש דקות לסיום המשחק, הצליח הליטאי נריוס ואלסקיס, שהיה המצטיין במגרש, לכבוש את שער הנצחון היקר ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות מאוד.


בקבוצה הביעו מן הסתם שביעות רצון גדולה מיכולתו של ואלסקיס, שפתח רע מאוד את העונה והתקשה למצוא את הרשת. בשבועות האחרונים, נראה שמשהו טוב עובר על החלוץ ואמש הוא כבר הזכיר את יכולתו הגבוהה מהעונה שעברה, עם בישול מהסרטים לצ'יבוטה בגול הראשון וכאמור שער נצחון בדקות הסיום. "זה לא היה משחק גדול שלנו", אמר שחקן בקבוצה בסיום, "אבל הפעם, בניגוד למשחקים הקודמים, הראנו הרבה מאוד מחוייבות, ושחקנים הגיעו דרוכים מאוד ומפוקסים. זה היה נצחון מאוד מאוד חשוב עבורנו", הוסיף.

 


יוסי אבוקסיס נראה מאושר בסיום, וגם הוא שיחרר המון אוויר, אחרי מספר שבועות לא קלים שעברו גם עליו באופן אישי: "אני מאוד מרוצה. התאכזבתי שספגנו שוויון מהיר, עם פתיחת החצי, דווקא אחרי שדיברנו במחצית, שנפתח טוב את החצי השני. אני שמח שהשחקנים שלי לא נשברו, כי בדרך כלל גול כזה שובר וזה היה מבחן אופי מאוד גדול, נגד קבוצה חזקה, עם כשרון הכי גדול שראיתי בכדורגל הישראלי, מנור סולומון, שעשה לנו הרבה צרות. לקבל 1:1 בדקה כזו ולהמשיך לשמור ולשחק חזק, למרות שלא שיחקנו הכי טוב, וזה היה נצחון מאוד מאוד חשוב", אמר.


לקבוצה אין יותר מדי זמן לחגיגות וכבר מהיום, יחלו ההכנות לקראת משחק הבית, נגד בית"ר ירושלים בשבת במושבה. מעבר לקושי המקצועי במשחק הירושלמים מצמרת הטבלה, עשויים השחקנים, להתמודד גם עם חרם עידוד של האוהדים, לאחר שהודעה רשמית שיצאה מהמועדון בתחילת השבוע, הודיעה שעל פי דרישות המשטרה, היציע המזרחי, בו יושבים בדרך כלל האוהדים השרופים של הכתומים, יאכלס הפעם רק את אוהדי בית"ר ירושלים. נציגים מארגון האוהדים GATE 9, מסרו הבוקר לספורט1, כי הם ממתינים לסיכומים הסופיים, שיתקבלו בישיבת ההיערכות של המשטרה, שאמורה להתקיים היום בצהריים, בטרם יקבלו החלטות לקראת המשחק בשבת. 


מחמאות מאבוקסיס. סולומון (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי