סידני נבחן מול מכבי פתח תקווה, 70 דקות לג'ראפי

תורג'מן
תורג'מן | עדי אבישי

הקשר הברזילאי ניסה להרשים את עמיר תורג'מן במשחק אימון שהסתיים ב-0:0, השוער חזר מפציעה ארוכה. בשבוע הבא תצא מ.ס אשדוד למחנה אימון בקיסריה. בפ"ת, ששיחקה ללא שחקני ההרכב, ניניס יחזור להתאמן ביום ראשון

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד קיימה הבוקר (שלישי) במגרש המכללה משחק אימון נגד מכבי פתח תקווה, שלא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ב-0:0. המאמן עמיר תורג'מן ניצל את המשחק כדי לצפות בקשר האחורי הברזילאי סידני, שהחל להיבחן לאחר שלא חתם בסופו של דבר בהפועל רעננה.


בצד החיובי מבחינת אשדוד, השוער יואב ג'ראפי שב להרכב לאחר שהחמיץ את החודשים האחרונים בעקבות פציעה והשלים 70 דקות בין הקורות.




הקבוצה תצא בעוד שבוע למחנה אימונים במלון קיסריה, משלישי עד שישי, כדי להתחבר מקצועית לאחר הנחיתה המחודשת מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד 1:0 להפועל עכו. במשחק הליגה הבא, לאחר פגרת הנבחרות, תארח מ.ס. אשדוד לקרב תחתית לוהט את הפועל רעננה, משחק בו תחסר הקבוצה את הקשר גדי קינדה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.



ג'ראפי. שיחק 70 דקות (דני מרון)


מ.ס אשדוד תתחזק בחלון ההעברות בחודש ינואר והכוונה היא שעמיר תורג'מן יקבל שני שחקנים מהסגל הרחב של מכבי תל אביב. מסתמן כי השוער יואב ג'ראפי והבלם ניר ברדע ישובו להרכב לאחר שהתאוששו מפציעותיהם.


בקבוצה של שרון מימר, שמנסה לשמור על כושר ולהתחבר, לא שותפו שחקני ההרכב שפתחו מול הפועל באר שבע, מלבד לידור כהן ששותף בעשר הדקות האחרונות. פ"ת צפויה לערוך מחר אימון נוסף בבוקר, אחריו ייצאו השחקנים לחופשה מיום חמישי עד שבת, והקבוצה תחזור לאימונים ביום ראשון בערב. סוטיריס ניניס, שעדיין סובל משפעת ומטופל באנטיביוטיקה, צפוי לחזור לאימונים רק ביום ראשון. בנוסף ליווני, גם גרגורי טאדה, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ורישאר סומא ינצלו את החופשה לנסוע לביקור מולדת וישובו גם הם לאימונים בתחילת השבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי