עומר אצילי סובל משבר בכף הרגל וייעדר כשלושה חודשים

עומר אצילי פצוע
עומר אצילי פצוע | דני מרון

קשר מכבי ת"א נפגע מול רעננה וישוב רק ב-2018. בקבוצה כבר בוחנים אפשרויות לקראת ינואר וברק יצחקי יצטרך לקבל החלטה אם להישאר, פרץ וסושיץ' כנראה יעזבו. ביקורת נגד קרויף בכל הנוגע לתפקודו של אור דסה

(גודל טקסט)

 פגרה של קרוב לשלושה שבועות בעיצומה והדבר קרה בדיוק בזמן עבור הצוות המקצועי והשחקנים של מכבי תל אביב, שזוכים כעת לחופשה בת שבוע ימים, למעט השחקנים הנמצאים בהליך שיקום מפציעות.

עם זאת, במכבי תל אביב הודיעו הבוקר כי הקשר עומר אצילי סובל משבר בעצם המסרק של רגל ימין, משמע שבר בכף הרגל שתוביל להיעדרות של לפחות חודשיים. במועדון אומרים כי הוא ייעדר לפחות חודשיים, ורק אז, לאחר שיוסר הגבס מרגלו, תיערך בדיקה נוספת שתבחן אם הוא יכול לשוב או שמא ייצטרך לשבת חודש נוסף בחוץ.

מעבר לפציעה, ה-0:1 על הפועל רעננה ביום ראשון האחרון, אולי המשחק החלש ביותר של הצהובים העונה להוציא את ה-4:0 באסטנה, הדליק את כל נורות האזהרה בקריית שלום וכעת במועדון ממתינים להחלטתו של מיץ' גולדהאר בכל הנוגע לשינויים שייעשו בחודש ינואר.


אצילי הבוקר בקריית שלום (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

ג'ורדי קרויף כבר רמז כי קיימת אפשרות להחתים שחקן או שניים חדשים כבר בחלון ההעברות של ינואר 2018, אבל ללא כל קשר צפויים מספר שחקנים לקבל את ברכת הדרך לעזוב ולא מן הנמנע כי דור פרץ, ברק יצחקי וטינו סוון סושיץ' יצטרכו להחליט לקבל החלטות לגבי עתידם. החזרה הקרובה לסגל ולהרכב של אייל גולסה, אלי דסה וחוסה רודריגס תיצור בעיה מקצועית בשל התחרות על חולצת ההרכב וגורם בסביבת מכבי ת"א אומר כי תמו ימי החברויות שגרמו לאחר שלושת האליפויות להעניק חוזי המשך לשחקנים רבים. "הפקק בסגל ובהרכב צריך להשתחרר ושחקנים מהסגל הנוכחי שכבר קיבלו הזדמנויות ולא הוכיחו עצמם יפנו מקום למי שכן ראוי".


תמו ימי החברויות בקריית שלום. יצחקי (דני מרון)

גם אור דסה הצעיר, מבקיע שער הניצחון על הפועל רעננה, ירד במעט מיכולתו לעומת הופעות הבכורה וההסבר לכך, על פי גורמים בסביבת הקבוצה, היא שהמאמן ג'ורדי קרויף מגביל את תנועותיו של דסה ומבקש ממנו שלא להגיע לשטחים בהם הוא אוהב לשחק. דסה, שחקן כנף ימין, מקבל בעיקר משימות טקטיות שמפחיתות את המשחק החופשי שלו ועוצרות לו את ההתקדמות. ביקורת על קרויף קיימת גם בנוגע לשיתופו של כריסטיאן באטוקיו, שבכל העונה בישל פעם אחת בלבד, לא כבש ובסך הכל מתקשה להשפיע על כר הדשא.

בקבוצה טוענים כי למרות אמירות בהם מנסה קרויף לעודד את שחקניו, הוא חש חסר אונים ותקוע טקטית במצבים כמו נגד אסטנה, באר שבע והפועל רעננה ומספרים כי קרויף חש חוסר יכולת להשפיע על המשחקי במקרים ספציפיים כפי שנראתה הקבוצה שלשום לפני היציאה לפגרה.


קרויף. חסר אונים במשחקים כמו ה-0:1 על רעננה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי