המטרה של סכנין: החתמת מוחמד גאדיר כבר בינואר

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

בקבוצה נחושים לצרף את חלוץ הפועל באר שבע כבר בחלון ההעברות הקרוב: "חלק בלתי נפרד מסכנין". גם קשר זר על הכוונת. אולטרסאונד נוסף לאזולאי נקבע לשבוע הבא

(גודל טקסט)

בבני סכנין ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל אשקלון, בידיעה שמדובר בצומת דרכים עבור המועדון לקראת המשך העונה.

הקבוצה אומנם סובלת ממכת פציעות קשה, אבל במועדון עדיין מאמינים שהקבוצה מסוגלת להגיע גם העונה לפלייאוף העליון. כדי להיות שם, חייבת הקבוצה לנצח בשבת את אשקלון, כשבמקרה של הפסד גם קבוצתו של יובל נעים תחלוף על פניה בטבלה והלחץ בנציגת המגזר רק יילך ויגדל, בעיקר מצד הקהל.

הקבוצה תגיע למשחק הקרוב ללא הבלם עלאא אבו סלאח, הקשר ג'אבר עטאא והחלוץ שלומי אזולאי. האחרון אינו מצליח לחזור מהכאבים במפשעה וצפוי לעבור אולטרסאונד נוסף בשבוע הבא, כשרק אז יתברר מתי יוכל לחזור לאימונים.


גאדיר. יחזיר את הקהל ליציעים? (ערן לוף)

בינתיים, במועדון כבר חושבים על חלון ההעברות בחודש ינואר והיעד העיקרי של הקבוצה יהיה החזרתו של מוחמד גאדיר. בסכנין מודעים לחוזה הגבוה של החלוץ בהפועל באר שבע, אך העובדה כי אינו נמצא בראש סדר העדיפויות של ברק בכר והקשר המיוחד שלו עם המועדון עשוי להחזיר אותו לקבוצה.

"גאדיר הוא חלק בלתי נפרד מסכנין, ואם הוא יחזור זה גם יחזיר את רוב הקהל ליציעים", אמרו במועדון. בנוסף, בסכנין כבר בוחנים אופציה של זר לעמדת הקשר עושה המשחק. במועדון הודו שעזיבת ג'ונתן לוקה פגעה בבניית הקבוצה ושבכוונת הצוות המקצועי למצוא קשר זר איכותי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי