אברמוב ביקש מהמנהלת לא לעלות למחצית השנייה בק"ש

ברק אברמוב עם כפיר אדרי
ברק אברמוב עם כפיר אדרי | אודי ציטיאט

בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדי בני יהודה לעבר עאבד, בעלי הכתומים שוחח עם חסון ובדק את האפשרות להפסיק את המשחק. ריאן חשף: "לא ישנתי בלילות, הייתה לי עונה קשה". אבוקסיס מתוסכל מהשיפוט. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אחרי פגרת נבחרות ארוכה, ליגת העל חזרה ובגדול. הערב (שבת) עירוני קריית שמונה גברה 1:2 על בני יהודה בסיומו של משחק קצבי נהדר, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הצפוניים רשמו ניצחון רביעי העונה, הורידו את הכתומים אל הקרקע אחרי הניצחון שלהם על בית"ר ירושלים במחזור הקודם. בני יהודה ספגה הפסד צורם, איבדה את מאור קנדיל שהורחק, והיא תנסה להתאושש במחזור הבא כשהיא תארח את בני סכנין. לעומתה, הקבוצה של חיים סילבס תנסה למנף את הניצחון הזה לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

בעקבות הקריאות הגזעניות לעבר עאבד, במהלך מחצית המשחק שוחח בעלי הכתומים, ברק אברמוב, עם אורן חסון ואנשי מנהלת הליגה. במהלך השיחה בדק אברמוב את האפשרות לפיה קבוצתו לא תעלה לשחק את המחצית השנייה מול קריית שמונה כמחאה על הקריאות הגזעניות מצד הקהל של בני יהודה לעבר עאבד. לאחר מספר שיחות הובהר לבעלים כי מדובר בצעד שעלול לגרור בעקבותיו החלטות כבדות נגד המועדון, בשל המוערבות של זכייני שידור ועוד.  


אבוקסיס 
המאוכזב אמר בסיום: "משחק ההתקפה שלנו לא הצליח לייצר מספיק מצבים, אבל הגיע לנו לפחות תיקו. עשינו שתי טעויות וחבל כי אני חושב שלא היה מגיע לנו להפסיד. נמשיך קדימה. לא יודע אם היה בסוף פנדל על מאוויס צ'יבוטה, אני כבר לא אדבר על שופטים כי נמאס לי. כל פעם שאני מדבר עושים לי אחרי זה דווקא. אני בטוח שהשופט לא עשה את זה בכוונה אבל צריך לראות דברים. פעם זה לטובתך ופעם זה לרעתך. חבל שטעות כזו עולה במשחק כי כבר חזרנו ל-2:1. לא היה משחק טוב שלנו מבחינה התקפית וצריך לשפר את זה". 

מאמן הכתומים הסביר: "עשינו עבודה טובה בשלושה בלמים. לא נתנו לקבוצה התקפית כמוהם להגיע ליותר מדי מצבים. נמשיך קדימה. השחקנים מאוד רצו היום ועבדו קשה, הייתה מלחמה גדולה שלנו ויש ימים שפחות טובים מבחינת יכולת ואני לא יכול לכעוס על השחקנים. אני בטוח שנריוס רצה לכבוש היום אבל זה לא יצא".


רצה לא לשחק את המחצית השנייה. אברמוב (דני מרון) 

אצל המנצחת, סיפר סילבס: "יצא המיץ היום. אני שמח שבסוף הצלחתי. אני והמשפחה עברנו שבוע גדוש. אני והשחקנים רצינו לנצח היום. הלך קשה, אבל בסוף הלך ואנחנו מאושרים. עבדנו על מה שהיה חסר לנו בפגרה. אנחנו מתקשים והסוף בהתקפה לוקה קצת, אבל נקווה שהמשחק הזה יפתח לנו את זה. יש לנו השבוע חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב. הם קבוצה גדולה ונצטרך להיערך מהר והכי טוב שאפשר כדי לעלות לגמר. אחרי זה נדבר על הפועל באר שבע". 

איסמעיל ריאן, שכבש ופרץ בבכי במהלך החגיגות, שחרר לחץ ואמר: "עבר המון זמן מאז שער הליגה האחרון שלי. עברתי עונה קשה מאוד. הגעתי לקריית שמונה ועברתי מאוד קשה. אני עושה אקסטרה באימונים, יש לי החמצות של שער בטוח כל משחק וחיכיתי המון זמן לשער הזה. כבשתי למרות שאני לא חושב שהיה לי משחק כל כך טוב. מאוד שמח שהצלחנו להשיג את השלוש נקודות האלה. לא ישנתי בלילות בימים האחרונים בגלל שאני לא מבקיע, היום דווקא שלא שיחקתי טוב כבשתי". 

חזר לחייך. סילבס (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי