אכזבה במכבי נתניה: "הגיע הזמן לנצח מועדונים גדולים"

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

בקבוצה מעיר היהלומים לא אהבו את הביקורת של גיא לוזון על השיפוט. עלי מוחמד לחבריו: "נתניה זה הבית שלי. עדיף לי להישאר כאן מאשר להיות שחקן ספסל". וגם: התנאים המיוחדים בחוזה של דראפיץ' וברדה

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר התיקו (1:1) אמש מול מכבי חיפה. במועדון מאוד רצו לסיים ברגל ימין שבוע שהחל עם סיכומו של עלי מוחמד על חוזה חדש והמשיך עם הארכת החוזים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, אולם נאלצו להסתפק בנקודה אחת בלבד מהמשחק הביתי בו שמטו יתרון.

"זו הרגשה של פספוס. נתנו את הכל, אבל יש גם משחקים כאלה שקשה להכריע את המשחק מוקדם", אמרו שחקנים במועדוו. גורם אחר הוסיף: "יש פה מחסום מנטלי. הגיע הזמן שסוף סוף נשחק גם במשחקים מול מועדונים גדולים. גם מול מכבי ת"א, ב"ש וביתר ירושלים היה את אותו הסיפור. מכבי נתניה חייבת לנצח סוף סוף מועדון גדול כדי לעשות את קפיצת המדרגה. מצד שני אסור לנו להיות חזירים, כי בסופו של דבר גם מכבי חיפה הגיעה למצבים שלה וגם יכולנו להפסיד".

יש לציין כי בנתניה מאוד לא אהבו את העובדה שמאמן מכבי חיפה גיא לוזון, בחר בסיום המשחק לומר שלולא הפנדל שנתניה קיבלו, חיפה הייתה מנצחת ושמבחינתו הם המנצחים.


קייטה מתעמת עם שחקני מכבי חיפה. בשרון לא אהבו את דברי לוזון (דני מרון)

עלי מוחמד, שכפי שפרסמנו כאן לראשונה סיכם על חוזה חדש עם שכר משודרג, צפוי לחתום על החוזה רשמית בימים הקרובים, לאחר שטיוטות חוזה מתוקנות עברו בין הצדדים. לחבריו אמר מוחמד בימים האחרונים: "הרגשתי שמכבי נתניה זה הבית שלי. עדיף לי לשחק פה קבוע במקום שמעריך אותי, מאשר ללכת למועדון גדול ולהסתכן בלשבת על הספסל".

בקבוצה מאמינים שגם צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה יחתמו על החוזה במהרה, כאשר בקבוצה משבחים את הבעלים אייל סגל: לספורט1 נודע שהחוזה של דראפיץ' את ברדה יכלול פנסיה מלאה וביטוח מנהלים, דבר אשר לא מובן מאליו בכל קבוצה. לשם השוואה, בבית"ר קיבלו הצמד סכום מזערי של הפרשה לפנסיה. בחוזה החדש לא אמור להיות סעיף שחרור למעבר לקבוצה אחרת.


מוחמד. אמור לחתום רשמית בימים הקרובים (דני מרון)

כפי שפרסמנו ביום שישי, השלב הבא יהיה השארתו של הקפטן ערן לוי, שמסיים את חוזהו בתום העונה והצהיר כבר ביום חמישי במסיבת העיתונאים שיישאר בנתניה עד תום הקריירה. לוי צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש, כאשר הבעלים אייל סגל מאוד מעריך את השחקן וגם סלובודאן דראפיץ' הבהיר כבר כי כל עוד הוא במועדון, ערן לוי יישאר בקבוצה.

בתוך כך, ברק בדש, סבל מהתכווצות בתאומים לאחר האימון שנערך ביום רביעי ונעדר אמש מהמשחק, אך בצוות הרפואי מעריכים כי החלוץ יהיה כשיר כבר לשבת הבאה, למשחק החוץ מול הפועל אשקלון. בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה גם מקבוצת הנוער של המועדון, אשר מוליכה את ליגת העל לנוער והוסיפו: "חלק מתהליך של המועדון ומהדרך שאנחנו מנסים להנחיל, כולל גם שיתוף של יותר שחקני בית וגם סלובו ושי מעורבים בתהליך הזה ומעבירים אימונים למחלקות הצעירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי