זריהן הורשע בתקיפת צעירה במועדון לילה בתל אביב

ניב זריהן. פצוע
ניב זריהן. פצוע | צילום: דני מרון

סערה נוספת בהפועל באר שבע: החלוץ סטר לצעירה במועדון וגרם לה לשטפי דם ברגליה באוגוסט 2015. הסיבה לתקיפה: המתלוננת סירבה להסתובב כפי שביקש וסינן לעברה: "עופי מפה"

(גודל טקסט)
סערה נוספת בהפועל באר שבע. אחרי פרשת שיר צדק והאירוע המלחיץ שעבר אליניב ברדה, ניב זריהן הורשע היום (שני) בתקיפת צעירה במועדון בתל אביב. באוגוסט 2015, כשהיה שחקן מ.ס אשדוד, נכח החלוץ במועדון לילה מוכר בתל אביב ואמר לאחת הנוכחות במועדון: "איך את נראית, את יכולה להסתובב ולהראות את עצמך?".


אחרי שהצעירה סירבה להיענות לבקשתו של זריהן, הוא ביקש ממנה להסתובב עוד מספר פעמים כשהיא ממשיכה שלא להיענות לבקשתו. החלוץ זעם וסינן לעברה: "טוב, עופי מפה". המתלוננת השיבה: "לא רוצה, תעוף אתה". זריהן החזיר לעברה: "מה אמרת?" וסטר לה. הצעירה נפגעה, נפלה על הקרקע ונחבלה ברגליה. היא התלוננה על שטפי דם בעקבות הנפילה. בכתב האישום נגדו הודה זריהן בעובדות והוא ימתין לגזר הדין בעניינו. 



בהחלטתה של השופטת דנה אמר נכתב: "לאחר שהצדדים הגיעו להסדר טיעון, הודה הנאשם בעובדות כתב האישום המתוקן וניתנה הכרעת דין. אני מורה על עריכת תסקיר קצין מבחן בעניינו של הנאשם. הנאשם יבחן שירות המבחן את בקשתו של הנאשם לביטול ההרשעה. מובהר כי אין באמור כדי לחייב את בית המשפט או להעלות תקוות וציפיות אצל הנאשם".


ההחלטה בעניינו של שחקן הפועל באר שבע ניתנה היום ועדיין לא ברור מתי יתקיים הדיון. כזכור, זו אינה הסערה הראשונה שעברה האלופה העונה. לפני כחודשיים, צדק כשל בבדיקת חומרים אסורים שערכה אופ"א לאחר המשחק מול מאריבור ומאז בחר שלא ליטול חלק בפעילויות המועדון וכלל לא שיחק, עד אשר בחודש הבא יינתן גזר דינו בשווייץ ותקופה זו תנוכה מעונשו, אם יואשם. בנוסף לכך, לפני כשלושה שבועות הקפטן אליניב ברדה ספג כדור בחזהו ופונה לבית החולים. מאז הספיק החלוץ להשתחרר, אך הוא טרם שב לשחק. 



בעונה הקודמת, זריהן היה חלק מסערה נוספת כאשר קרא קריאות גזעניות לעבר חברו לקבוצה דאז, אור אינברום. מאז הספיק החלוץ להתנצל ולאחר מכן נמכר ממ.ס אשדוד להפועל באר שבע, בשורותיה מיעט לשחק גם בעקבות פציעות.

 

 



צרה חדשה. זריהן (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי