סגל: שחר התקשר לשאול אם מכירה של מוחמד היא על הפרק

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

"באתי לקבוצה כדי להצליח", "גם ברקת לא עלתה למעלה עם תקציבים גדולים", "צריכים עומק, וזה עולה כסף". וגם: מה הוא ענה לנשיא מכבי חיפה? בעלי מכבי נתניה בראיון מיוחד ל-103FM

(גודל טקסט)
מכבי נתניה חזרה מהפגרה וסיימה ב-1:1 מול מכבי חיפה, היום (רביעי) העניק בעלי הקבוצה אייל סגל ראיון ל-103FM וסיפר על העתיד של העולה החדשה, הארכת החוזים של הכוכבים והצוות המקצועי והמאבקים בצמרת ליגת העל.


סגל פתח את הראיון והתייחס להארכת ההתקשרות עם הצוות המקצועי: "ברדה הוא ממש לא עוזרו של דראפיץ'. כשלקחתי את מכבי נתניה דיברתי על תכנית של חמש שנים. ידעתי שהכי חשוב זה צוות מקצועי, אבל כדי ששני הצדדים יוכלו להאמין אחד בשני היינו חייבים תקופת התנסות. עברנו שנה וחצי יחד ואנחנו מכירים טוב".



המרדף אחרי עלי מוחמד: "מכבי חיפה לא בדקה כלום עם עלי מוחמד. זה בסדר ולגיטימי לחשוב שההחתמה שגויה. אני באתי לנתניה כדי להצליח. זה שקבוצות במדינת ישראל מחתימות שחקנים על 300-600 אלף דולר לא הופך שחקנים לטובים יותר ויש לנו דוגמאות לכך. גם אלונה ברקת לא הצליחה עם תקציבים גדולים. עם מאמנים נכונים כמו אצלנו אפשר למצוא את השחקנים הנכונים בלי להשתולל. אני חושב שכדי לבנות עומק נצטרך להגדיל תקציבים ולכן אני מדבר על תכניות לשלוש, ארבע וחמש שנים. יעקב שחר התקשר אליי לגביו ושאל אם המעבר שלו על הפרק, אמרתי לו שזה לא רלוונטי". 

 
 


אוהדי נתניה (דני מרון) 


המטרות: "אני רוצה להגיע להישגים כי אני אוהד מילודת. כדי שנמשיך להיות מצליחים ולראות את הקהל, נהיה חייבים לבנות קבוצה עם עומק, ועומק עולה כסף. אני מנסה לעשות את זה אחרת כי באתי משיתוף פעולה עם הקהל. זה שאני הולך יד ביד עם הקהל זה לא אומר שהם לא יקללו אותי, אבל אנחנו הולכים יד ביד עם דיאלוג משותף. הם יודעים את תפיסת עולמי ובכל מחיר השארתי את מוחמד בנתניה. שחקנים תחת חוזה יישארו במכבי נתניה עד שלא תהיה לי ברירה. אני חושב שמוחמד מבין שכדי להצליח הוא צריך לעבור ישר לאירופה ולא בתחנה אחרת בארץ. שחקנים זרים לא יצאו בעשר השנים האחרונות מהארץ דרך הגדולות. אם הם רוצים להצליח הם צריכים לעשות את זה בגיל צעיר".


סגל הסביר: "יש הבדל בין שחקן ישראלי או זר שיוצאים לחו"ל. הרעיון המרכזי הוא לקחת שחקנים כשהם מגיעים לפרקם בגיל 23-24 ולמכור אותם לחו"ל. אני לא רוצה לראות שחקן שגדל אצלי משחק נגדי. זה לא נעים ולא נוח ועושה הרגשה לא טובה".


התוכניות לעתיד: "אני רוצה לתת למערכת המקצועית שקט. כשאני מחתים אותם על חוזה ארוך טווח אני משדר אמונה ומקצועיות. המאמן גדול מכל השחקנים בתפסית העולם שלו, אם יש מערכת בריאה ואני לא מתערב בכלל בצד המקצועי. אני עושה דברים שלא מקובלים בכדורגל הישראלי ולא כולם אוהבים את זה. למשל אני לא מחלק הזמנות. אני אהיה הראשון שאפרק את המונופול של משטרת ישראל, אני מסרב לשלם על האבטחה במשחק האחרון. משטרת ישראל חייבה אותי ל-197 שוטרים מול מבבי חיפה, אבל לא היו להם מספיק אנשים אז הם הורידו. לעומת זאת, מול הפועל חיפה עם אותה כמות קהל הם דרשו פחות".
 


נשארים. ברדה ודראפיץ' (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי