יוסי בניון: לא הכל ורוד בבית"ר, לא לזה ציפיתי

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

הקשר, שלא שותף מול ב"ש ועלה מהספסל ב-1:3 על עכו, התייחס לדקות המשחק: "כל עוד אני כאן אעשה את המקסימום". בן זקן שספג קריאות תתפטר וחפצים הושלכו לעברו: "הכל מקצועי בנוגע ליוסי. לא פשוט". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ חשוב, כשגברה על הפועל עכו 1:3. למרות הנקודות והעלייה המנית לפסגה, האוהדים הצהובים-שחורים המשיכו לדרוש את פיטוריו של המאמן בני בן זקן והוסיפו גם מטר קללות וחפצים כלפי המאמן הצעיר. השיא הגיע כששקית גרעינים הושלכה על בן זקן מיציע שאיכלס את אוהדי בית"ר.

בן זקן סיכם את המשחק: "היה משחק טוב שלנו, הנענו ושלטנו בכדור. זה מגרש קשה ושיחקנו מול קבוצה שמקשה על המשחק. הצלחנו לשלוט ברוב שלבי המשחק והניצחון מספק".

קריאות הקהל: "זה לא פשוט להתמודד עם זה. אני אוהב אותם וגם את יוסי, אני מאמין שהם שמחים שהקבוצה במקום הראשון".

בני בן זקן.
בני בן זקן. "לא קל להתמודד עם קריאות האוהדים" (ערן לוף)

על יוסי בניון: "הכל מקצועי בנוגע לבניון. אנחנו מקבלים את ההחלטות הטובות ביותר עבור הקבוצה, בינתיים זה עובד ואני מקווה שכולם מרוצים".

מטרות: "בינתיים זה זמן מוקדם לקבוע מטרות עבור בית"ר. לגבי מקומות וספקולציות את זה נשמור לעתיד. אני חושב שאנחנו בלי שחקנים משמעותיים שפצועים, מצליחים להעמיד קבוצה טובה ומחויבת, שמשיגה תוצאות טובות".

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. בן זקן מקווה שהם שמחים מהמיקום בטבלה (ערן לוף)

אלדד שביט אמר: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב מהם. המחצית השנייה הייתה בעצלתיים. אם בחצי השני היינו יותר מאמינים היינו מצליחים להשוות. השתדלנו וניסינו, אבל זה היה מעבר למה שהיינו יכולים".

ההשפעה של התקריות מסביב: "צריך להבין שהפועל עכו היא קבוצה שנבנתה מ-22 שחקנים חדשים, רובם מהלאומית. לוקח זמן לחבר ומנסים לעשות את המקסימום. אפשר לעשות מעבר למה שהשגנו, אני מאמין בבחורים שלי. במשחקים הקודמים שלנו הקבוצה הייתה שווה יותר מההפסדים שספגנו, עוד טיפה מזל היינו במקום אחר לגמרי. נצטרך לתקן את הדברים הפחות טובים, ויש לנו דברים טובים שצריך לשמר".

אלדד שביט. מאמין שהקבוצה תשרוד בליגה (ערן לוף)
אלדד שביט. מאמין שהקבוצה תשרוד בליגה (ערן לוף)

יוסי בניון, ששוב עלה מהספסל, אמר: "ברור שנחמד להיות במקום הראשון, אבל פחות חשוב המיקום. יותר חשוב לנצח את המשחקים. הגענו למשחק חוץ קשה מול עכו, ואני שמח שהשגנו את הנקודות".

תמיכת הקהל: "מהרגע הראשון שאני בקבוצה אני מקבל אהדה אדירה. זה לא כמו מכבי חיפה שחזרתי בזמנו בחו"ל, זה לא מובן מאליו ואני מעריך אותם על זה, ואני מנסה להחזיר להם על העידוד בטירוף".

יוסי בניון עצבני. ישאר בבית
יוסי בניון עצבני. ישאר בבית"ר? (ערן לוף)

הקשיים: "בקריירה היו לא מעט סיטואציות קשות, אבל הוכחתי שאני מתגבר על הכל. לא הכל ורוד בבית"ר, ברור שלא לזה ציפיתי, אבל ברגע שיגיע הזמן להחליט מה טוב עבור המשפחה שלי אני אחליט. כל עוד אני בבית"ר אני אעשה את המקסימום עבורה".

הצוות המקצועי: "זה לא שמסבירים לכל שחקן למה הוא משחק או לא. אני צריך לעשות את המקסימום כדי לשנות את הדעה של צוות האימון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי