בני יהודה פתחה במו"מ להארכת חוזהו של נריוס ואלסקיס

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | דני מרון

הכתומים המשיכו ביכולת הנפלאה גם ב-0:2 על מכבי חיפה, ניצחה בפעם החמישית בשישה מחזורים, והבעלים ברק אברמוב עשוי לשדרג את הסגל בינואר: "לא הופתענו מהניצחון. הם שיחקו לרוחב ועשו לנו חיים קלים"

(גודל טקסט)

"צריך לומר את הדברים בצורה הכי פשוטה, זה היה ניצחון מוצדק שלנו והיינו יותר טובים ממכבי חיפה, בכל פרמטר אפשרי במשחק", כך אמר גורם בבני יהודה הבוקר לספורט1, יממה אחרי ה-0:2 בסמי עופר.

"אנחנו לא הופתענו מהיכולת של השחקנים שלנו. יש כאן קבוצה ממושמעת, תוססת, שנותנת את הנשמה, גם בהגנה וגם בהתקפה. כרגע זה נראה טוב מאוד וזה קצב נקודות של פלייאוף עליון, אבל נהיה חייבים להמשיך ככה. היה תענוג לראות את השחקנים. אם כבר הופתענו, זה מהחולשה של מכבי חיפה. הם שיחקו לרוחב כל המשחק ועשו לנו את החיים קלים. מכבי חיפה זו ההוכחה הכי טובה לכך שתקציבים ומיליונים לא מדברים על הדשא. לא ברור מה קורה שם, יש להם את כל התנאים להצלחה וזה לא מתחבר להם", הוסיף הגורם.

ההצלחה של בני יהודה עשויה לגרום לבעלים ברק אברמוב לפתוח את הכיס בחודש ינואר, על מנת להביא שני שחקנים נוספים לעיבוי הסגל, לקראת המשך המאבקים בחלק העליון של הטבלה. בסביבתו של אברמוב הכחישו בכל תוקף את השמועות על עזיבה ואחרי החתמתו של הקשר האחורי הצעיר מחוף השנהב, איסמעילה סורו, שיצטרף החל מחודש ינואר, ינסו בקבוצה לצרף גם חלוץ נוסף ואולי גם שחקן לקישור. לספורט1 נודע שבשבועות האחרונים החל משא ומתן להשארתו של החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שמסיים את חוזהו בקבוצה בסיום העונה.


עשו להם את החיים קלים. מורי ושחקני בני יהודה חוגגים (מאור אלקסלסי)

שחקנים רבים זכו למחמאות אתמול, אך מעל כולם בלטו הבלם עאיד חבשי שהיה מצוין בחלק האחורי, דווקא מול הירוקים אצלם גדל וכמובן אלמוג בוזגלו, שגבר על האח הגדול מאור, בדרבי הפרטי של משפחת בוזגלו, כאשר סיים עם שני בישולים וכמובן שלוש נקודות יקרות. בסיום המשחק נפגשו האחים במנהרת השחקנים, החליפו חיבוקים וברכות ואף החליפו את חולצותיהם למזכרת.


האחים לבית משפחת בוזגלו אתמול בסמי עופר

למעשה הכתומים שיחזרו במדויק את תוצאת המשחק מהמחזור הראשון של העונה והמאמן יוסי אבוקסיס, שפיזר המון חיוכים בסיום המשחק, נראה מאושר אחרי משחק אותו ניצח בנוק-אאוט הגנתי והתקפי. תכנית המשחק של אבוקסיס עבדה בצורה מושלמת, אחרי שהמטרה הראשונה הייתה לצופף את הקישור וההגנה בדקות הראשונות, כדי לא לספוג שער, במחשבה שככל שיעברו הדקות, החיפאים הלחוצים יאבדו סבלנות ובני יהודה תוכל לעקוץ בחלק ההתקפי וכך אכן היה.

אבוקסיס, זהיר כהרגלו, אמר בסיום שאסור לשחקניו לחשוב יותר מדי רחוק ושהמטרה הקרובה היא משחק הבית הקרוב נגד הפועל אשקלון. כחלק מלקחי העבר ואחרי הפסד למ.ס.אשדוד לפני מספר שבועות, מתכוונים בצוות המקצועי לעשות השבוע עבודה מנטלית, כדי למנוע מהשחקנים זלזול ושאננות לקראת ההתמודדות עם קבוצתו של יובל נעים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי