במכבי פתח תקווה מפנימים: "לא נהיה בפלייאוף העליון"

גל אראל
גל אראל | ערן לוף

במלאבס עדיין מגבים את מימר למרות ההפסד 2:0 להפועל חיפה: "יאמן עד תום העונה". זעם על מרסיאל שלא יורשה לטוס כמו כל הזרים ובקבוצה שוקלים את דרכו: "ויתר על המשחק". פושה מועמד. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שבת) 2:0 להפועל חיפה, שבעקבותיו הפער מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון גדל לעשר נקודות. "כנראה שאנחנו פשוט לא הקבוצה שיכולה להתפוצץ ולייצר רצף", אמרו במועדון. "תקפנו בחצי השעה במחצית השנייה ולא הצלחנו לייצר מצב אחד אפילו. אין לנו מישהו שיכול להרוג את המשחק".

למרות האכזבה מהתוצאות תחת שרון מימר, גורם בכיר בקבוצה מסר הבוקר לספורט1 כי: "שרון מימר יישאר מאמן מכבי פ"ת עד תום העונה". למרות זאת, גם בפ"ת יודעים כי רצף נוסף של הפסדים יחייב שינוי, למרות שכרגע מימר הוא לא זה שסופג את החצים. "אין פה קבוצה לפלייאוף עליון. נבנתה פה קבוצה לא טובה, ואם נרצה להיות בפלייאוף העליון נצטרך לנצח לפחות ב-8 משחקים מתוך 11 שנותרו בסיבוב הזה וזה לא יקרה. כרגע לדבר על פלייאוף עליון זה בכלל מיותר", אמר גורם במועדון.


אבי לוזון אפילו לא שוחח עם השחקנים בסיום בחדר ההלבשה ושחקנים בקבוצה ציינו שהוא נראה מאוכזב ואפילו הוא כבר איבד מעט את התקווה. מי יודע, אולי דווקא הבן תמיר, שרשום ברישומי ההתאחדות כעוזר מאמן בקבוצה, היה קצת עוזר. בינתיים, כפי שאמר מקורב לגיא לוזון, חזרתו לקבוצה לא על הפרק.


מרסיאל. ביקורת קשה על הבלם (אודי ציטיאט)

מנגד, בקבוצה קיימת ביקורת גדולה על הבלם ז'והאן מרסיאל, שלא עלה לשחק אמש. למרות שקיים שני אימונים כמעט מלאים בימים חמישי ושישי, הצרפתי הודיע לצוות המקצועי ביום שישי כי הוא החליט לא לשחק במשחק ובפ"ת לא אהבו זאת. "זה נראה שז'והאן ויתר על המשחק. לירוי חזר מכאבים ועלה לשחק, וגם עודד אלקיים עובר הרדמה באצבעות ברגל כדי לשחק".

בפ"ת ציינו שהצרפתי, שמפגין יכולת טובה לאחרונה היה חסר, אבל בקבוצה לא אהבו את ההתנהגות שלו ואם בפ"ת לא יתרשמו מטענותיו, הוא עשוי אף במקרה קיצוני יותר להיות משוחרר. יותר מכך, מחר אמורים גרגורי טאדה ורישאר סומא לטוס למשפחותיהם למספר ימים, אך מרסיאל לא הורשה לנסוע ונדרש להישאר בארץ לצורך הכשרתו לבית"ר.

סוטיריס ניניס זכה אמש ל-25 דקות לאחר תקופה בה בעיקר היה מיובש, אך יחד עם שאר הזרים, מעמדו בסכנה. בקבוצה יחכו לינואר כדי לראות אילו שחקנים ישוחררו ממכבי חיפה ומכבי ת"א ולפיכך יהיו חכמים יותר לגבי מדיניות הרכש. בקבוצה מודעים ליחסים הפחות טובים עם הצהובים (בעקבות סוגיית בן בן יאיר והשאלתו) ועם הירוקים (הבוררות עם דוס סנטוס), אך כבר לוטשים עיניים לכיוון שחקנים כמו מוחמד עוואד ועומר דמארי, שכפי שפרסמנו בקבוצה מאוד חושקים בו.

בינתיים, מי שהוצע לקבוצה הוא קשר מ.ס אשדוד אדליסון באהיה, כאשר במקביל נעשים ניסיונות לקיום מו"מ מול חלוץ הפועל רעננה ג'ורדן פושה, אשר בסביבתו מאמינים כי בפ"ת הוא יוכל להציג את יכולתו. בקבוצה צפויים לחזור להתאמן ביום שלישי הקרוב במתחם האימונים לאחר שהשזרוע בו יסתיים.


פושה. הפיתרון בהתקפה? (אודי ציטיאט)

יובל אבידור המאוכזב סיכם: "אנחנו כרגע לא ממצים את הפוטנציאל שלנו והעובדות מדברות בעד עצמן. הוכחנו בשנים עברו, כל אחד מהשחקנים באופן אישי, שאנחנו מסוגלים לשחק טוב וכקבוצה אנחנו צריכים להראות טוב יותר. אנחנו צריכים לבוא ולדעת לשפר את עצמנו מבחינת משחק ההתקפה של כל הקבוצה ולא רק של שחקני ההתקפה. אני מקווה מאוד שנוכל להתקדם. נשב ונראה, אם לא היינו מספיק אגרסיביים נעבוד על זה".

"בתחילת המשחק הגענו לשני מצבים שיכולנו לכבוש ומצד שני הפועל חיפה לא ממש הגיעו לשער וכבשו", הוסיף החלוץ. "ההבדל בינינו לבין קבוצות אחרות הוא שאנחנו לא מסוגלים לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. יש קבוצות שנמצאות במומנטום ובועטות פעם אחת לשער ויש קבוצות כמונו שקצת מתקשות. ביום שהשער הראשון יכנס במצב הראשון, הכול ייפתח וישתחרר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי