מיכה שוכנע להישאר במכבי ת"א: "הצעה שאי אפשר לסרב לה"

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

הקשר צפוי לדחות את ההצעה הקורצת מיאנג בויז השווייצרית ולחתום על חוזה ארוך טווח אצל הצהובים: "מכבי הלכו לקראתו כמעט בהכל". נמשך המו"מ על צירופו של מאור קנדיל. בן חיים החלוץ התאמן עם הקבוצה

(גודל טקסט)

גורמים המקורבים לדור מיכה טוענים שהשחקן השתכנע מההצעה הקורצת שהגישה לו מכבי תל אביב ומעדיף אותה על פני ההצעה מיאנג בויז השווייצרית עליה פורסם לראשונה בספורט1.

כזכור, כפי שפרסמנו לפני יומיים, מאמן הצהובים ג'ורדי קרויף דרש מהמנכ"ל בן מנספורד לסגור במהירות את הארכת חוזהו של הקשר כדי שלא יעבור לשווייץ. בעקבות כך, בהצעה החדשה ויתרה מכבי ת"א על דרישתה לפיה מענק החתימה בסך 125 אלף יורו (לעומת 200 אלף יורו של יאנג בויז) יהיה מותנה בכמות המשחקים שיופיע הקשר בעונה הבאה והגדילה את סכומי הכסף.

ככל הנראה יחתום מיכה על חוזה לארבע שנים (עם אופציה של הקבוצה לעונה חמישית) ויקבל כ-425 אלף יורו לא כולל מענקים עבור נקודות (בחוזים הסטנדרטיים שמציעים הצהובים המענק לנקודה הוא 1,000 יורו) ומענקי גביע המדינה והופעות באירופה. כמו כן הוסכם על סעיף שחרור של 2.2 מיליון יורו, סכום המהווה פשרה בין הצדדים. "מכבי הלכו לקראת דור כמעט בכל האפשר, זו הצעה שאי אפשר לסרב לה", אמרו בסביבתו של השחקן.

בתוך כך, בשבוע הבא יימשכו גם השיחות עם הקשר אבי ריקן, שצפוי גם הוא לקבל חוזה משודרג לשלוש שנים עם סעיף יציאה. כפי שפורסם בספורט1, הצהובים גם מנהלים משא ומתן עם בעלי בני יהודה ברק אברמוב לרכישתו של המגן מאור קנדיל ומוכנים להעביר תמורתו סכום כסף ושחקנים כמו יונתן כהן, מתן חוזז, כריסטיאן באטוקיו ואיגור פיליפנקה. במגן המוכשר מעוניינות גם הפועל באר שבע ומכבי חיפה, ובקריית שלום מקווים להקדים את שתי היריבות הגדולות.

דור מיכה. החליט להישאר (עדי אבישי)
דור מיכה. החליט להישאר (עדי אבישי)

נושא אחר שמעסיק בימים אלו את ראשי המועדון הוא הישיבה שתיערך בעוד מספר שבועות בהתאחדות לכדורגל ובה יוחלט האם להשאיר את חוק ששת הזרים גם בעונה הבאה או להוריד את המספר לחמישה בלבד. אם אכן יוחלט בהתאחדות להוריד את מספר הזרים לחמישה, יתאפשר לקבוצות להישאר עם שישה שחקנים זרים רק אם השחקנים יהיו חתומים גם לעונה, או לעונות הבאות.

שלושת השחקנים לגביהם קיימת התלבטות הם טינו סוון סושיץ', ז'אן סילבן באבין וחוסה רודריגס שחתומים רק עד לסיומה של העונה הנוכחית ובמועדון יצטרכו להחליט האם להאריך את חוזיהם כדי שלא תתעורר בעיה במקרה שיוחלט לשנות את מספר הזרים. לעומת זאת, כריסטיאן באטוקיו מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת, אך בצוות המקצועי שוקלים האם לשחררו ולהחתים במקומו שחקן זר על חוזה ארוך טווח.

מאור קנדיל. מכבי מוכנה לשלם הרבה עבורו (דני מרון)
מאור קנדיל. מכבי מוכנה לשלם הרבה עבורו (דני מרון)

בתוך כך, מי שביקר באימון הצהובים היום הוא חלוץ הקבוצה בעבר וספרטה פראג בהווה טל בן חיים. השחקן ששוהה בישראל בעקבות פגרת חג המולד מתאמן עם מכבי תל אביב כדי לשמור על כושר. בן חיים המחוייך התקבל בחום על ידי השחקנים והצוות והמקצועי.


בן חיים מחוייך באימון קבוצתו לשעבר (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי