שהר עדיין בספק, זובאס מועמד להפועל באר שבע

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | עדי אבישי

החלוץ שכבש בגביע סובל מכאבים לפני המשחק מול בני יהודה (שלישי, 20:00, ספורט4), השוער הליטאי של הכתומים הוזכר אצל האלופה לקראת העונה הבאה. אוגו חזר מחופשה בלאגוס ויעלה ב-11. יעקב בוזגלו לא יגיע לטרנר

(גודל טקסט)

אין כמו טרנר בלילות. הפועל באר שבע תתחיל מחר (שלישי, 20:00, ספורט4) סדרה של שבעה משחקי בית, מתוך עשרה מחזורים שנותרו עד לסיום הסיבוב השני. את יתרון הביתיות ינסו האדומים לנצל כבר בהזדמנות הראשונה, מול בני יהודה המאוכזבת בעקבות הדחתה מגביע המדינה.

"יכול להיות שבני יהודה תגיע לטרנר מעט יותר מבוקרת, ועדיין נצטרך להיות מוכנים למשחק מאוד קשה מול קבוצה חזקה", אמר המאמן ברק בכר לקראת ההתמודדות. הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, במשחק אלוף האלופים ובליגה, ופעמיים היו הרגליים האדומות על העליונה.

מספר שינויים צפויים בהרכב שניצח (1:2) את אחי נצרת בגביע, כאשר הבולט שבהם הוא חזרתו של ג'ון אוגו לקישור האחורי בסיומה של חופשה משפחתית בלאגוס. טוני וואקמה, חברו הטוב של אוגו, סוחב פציעה בקרסול והוא עדיין בספק למשחק מחר. הבשורה המשמחת שהגיעה מכיוונו של הגנרל נגעה להתבטאויותיו בתקשורת בניגריה בדבר נכונותו להמשיך בבירת הנגב לפחות עד סוף העונה.

מיגל ויטור והברך הפגועה לא יהיו בסגל, והאחריות על פיקוד העורף תופקד ברגליו של לואי טאהא כשלצדו יתנועעו בחלק האחורי אחד מתוך שלושה – וובה בראון, מתן אוחיון וחאתם עבד אלחמיד.

גיא מלמד. יקבל שכר (ערן לוף)
גיא מלמד. יקבל שכר (ערן לוף)

עדיין לא ברור אם בן שהר יקבל את חולצת ההרכב. כובש שער הניצחון בעילוט מתמודד עם פציעה טורדנית בכף הרגל, מה שמשפר את סיכוייו של תומאש פקהארט לעלות ב-11. גיא מלמד, שהציג יכולת טובה במשחק האחרון ואף כבש את שערו הראשון בקבוצה, נמצא בתמונת ההרכב. מאור מליקסון ישלים חלק קדמי נשכני שיאיים על השוער האורח, אמיליוס זובאס. שוערה הליטאי של בני יהודה הוזכר כאחד המועמדים לתגבר בעונה הבאה את מערך השוערים בטרנר.

בינתיים בגזרת בוזגלו הוסרה הכוננות. יעקב בוזגלו נמצא לצדו של בנו מאור, שנותח לפני מספר ימים בלונדון, ולא יגיע לטרנר כדי לתמוך בבנו הצעיר, אלמוג, שחקנה של בני יהודה.

אמיליוס זובאס. יעבור לנגב? (עדי אבישי)
אמיליוס זובאס. יעבור לנגב? (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי