רשמי: פיליפנקה הושאל לאשדוד, המו"מ על קינדה נמשך

איגור פיליפנקה
איגור פיליפנקה | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

בלם מכבי תל אביב עבר עד תום העונה לעיר הנמל והאריך את חוזהו בקריית שלום לעונה נוספת, הקשר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה עוד החודש עבור כמיליון יורו. גם פיבן וג'אן יצטרפו לבלארוסי בקבוצת התחתית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מכבי תל אביב ומועדון ספורט אשדוד הגיעו לסיכום והיום (שני) עבר הבלם איגור פיליפנקה בהשאלה ללא תמורה למועדון מעיר הנמל. למעשה, כבר אתמול (ראשון) התקיימה פגישה בין ראשי מועדון ספורט אשדוד לראשי מכבי תל אביב, במסגרתה הוחלט כי הבלם איגור פיליפנקה יעבור בהשאלה עד תום העונה.


בפגישה סיכמו הצדדים כי מכבי תל אביב תממן חצי מעלות שכרו, העומדת על כ-38 אלף יורו בחודש, ועל כן ההשאלה היא עד תום העונה ורק בסיומה תיבחן האפשרות להשאירו בעיר הנמל. פיליפנקה אף האריך את חוזהו בקריית שלום לעונה נוספת עבור ההשאלה, שתעניק לו דקות משחק משמעותיות.


כמו כן, הבוקר נסגרו גם פרטי השאלתם של הבלם שחר פיבן והחלוץ דור ג'אן, שניהם משחקים העונה בבית"ר תל אביב/רמלה. החלוץ יחתום מחר על חוזה לשלוש שנים נוספות במכבי תל אביב ובקיץ הוא ישוב לקבוצה ואולי יזכה להזדמנות ראשונה להיות שחקן קבע בבוגרים של הקבוצה.



עמיר תורג'מן. החיזוק מקריית שלום מגיע (דני מרון)


בפגישה אתמול בין ראשי המועדונים ביקשה מכבי תל אביב לקבל את הקשר גדי קינדה, אולם בנושא זה אין סיכום בין הצדדים והמו"מ נמשך. באשדוד מעריכים את קינדה בכשני מיליון יורו, ונראה כי על כן מכבי תל אביב תרכוש חצי מכרטיסו. המו"מ נמשך ובשלב זה לא ברור אם רכישתו תתבצע בחלון הקרוב של ינואר או רק בקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי