פיליפנקה צפוי לערוך בכורה, קינדה ובן זקן יעברו מבחן כשירות

איגור פיליפנקה
יגור פיליפנקה | אריאל שלום

הבלם, שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב, בתמונת ההרכב של מ.ס. אשדוד לקראת המפגש מול נתניה (שבת, 18:00, ספורט4), הקשר והמגן ערכו אימון חלקי. תורג'מן הבהיר: "נשחק מול קבוצה מצוינת עם שחקנים מוכשרים".

(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד תתארח מחר (שבת, 18:00, ספורט4) למשחק חוץ נגד מכבי נתניה, אותה לא ניצחה בחוץ מאז 2009. באשדוד, שלא השיגה עד עכשיו ניצחון ביתי, מאמינים כי יוכלו לשוב לעיר הנמל עם נקודות. עמיר תורג'מן ביצע השבוע רכש עמוק כשצרף לקבוצה את איגור פיליפנקה, שחר פיבן, עמית ביטון ודור ג'אן.

באימוני השבוע תרגל עמיר תורג'מן מערך נסוג שיתבסס על יציאה מהירה להתקפה כשהכוונה היא לנצל הרכב חסר במיוחד של מכבי נתניה. עמיר תורג'מן סיפר לקראת המשחק: "המשחק בנתניה הוא עכשיו הכי חשוב ואנחנו נשחק נגד קבוצה מצוינת עם שחקנים מוכשרים והתקפה מגוונת אשר כובשת הרבה שערים. נרצה להגן ולצאת קדימה ולא נבוא להתבטל". תורג'מן מתכוון לבחון אפשרות לצרף בחלון ההעברות עוד שחקן או שניים, ובמקביל החיזוק ממכבי תל אביב, איגור פיליפנקה, צפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בהרכב כשגם שאר השחקנים שהצטרפו יהיו בסגל למשחק. גדי קינדה ותום בן זקן קיימו לפני הצהרים אימון חלקי ויעברו מבחן כשירות לפני המשחק. אם קינדה לא יוכל לשחק, בנצי מושל יחליפו. שחר פיבן עשוי לתפוס את מקומו של בן זקן, במקרה והוא אינו כשיר. 

הרכב המשוער: יואב ג'ראפי, תום בן זקן, ויקטור גנב, איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ', בן אל אדרי, יובל יעקובוביץ' (יצחק אספה), דן ביטון (בנצי מושל), גדי קינדה, מאוריציו קורדיירו, בלסינג אלקה.


יערוך בכורה? פיליפנקה (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי