שרצקי הודיע לעאבד: אתה נשאר בק"ש עד סיום העונה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | עדי אבישי

הבעלים הודיע לחלוץ שהוא לא מוכן לשחררו, אלא אם תגיע הצעה מאירופה. לקאו ויחזקאל זכו למחמאות אחרי ה-0:3 על הפועל עפולה בגביע: "שגיב מאוד מוכשר, אבל הוא חייב להבין שהוא צריך לעבוד כדי להרוויח את המקום"

(גודל טקסט)

שמחה רבה נראתה אתמול (שלישי) בחדרי ההלבשה של עירוני קריית שמונה לאחר ההעפלה של הקבוצה לשמינית גמר גביע המדינה שם תפגוש את הפועל שפרעם מליגה א'. קריית שמונה נהנתה ממחצית שנייה מצוינת בה כבשה שלושה שערים והדיחה את הפועל עפולה עם 0:3 קליל.

במועדון מאמינים כי התיקו בשבת מול בית"ר ירושלים וההעפלה לשלב הבא יוציאו את הקבוצה לדרך חדשה והמבחן יהיה כבר בשבת במשחק החוץ מול הפועל חיפה. "אם לא ניצור המשכיות אז זה לא שווה כלום. אנחנו קבוצה טובה שהיה חסר לנו קצת מזל ואם זה יתחבר אז נוכל להפיק יותר שמחה מהעונה הזאת", אמרו במועדון. גם המאמן חיים סילבס מקווה לעתיד טוב יותר: "אני מקווה שיצאנו לתקופה חדשה. סימנו וי וזה היה חשוב לנו".

במועדון שיבחו את השחקנים בעיקר על המחצית השנייה אז הקבוצה כבשה את כל שלושת השערים. מי שזכו למחמאות היו הקשר הצעיר עומר לקאו שכבש במשחק השני ברציפות וצפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט גם בשבת. שחקן נוסף שכבש את שער הבכורה שלו היה שגיב יחזקאל שאכזבה לאחרונה וכמעט ולא קיבל את הקרדיט מהצוות המקצועי. "שגיב שחקן מאוד מוכשר אבל מצד שני הוא צריך להבין שהוא חייב להרוויח את המקום שלו וכאשר הוא יהיה טוב, הוא יקבל הזדמנות", הבהירו בקריית שמונה.

החלק המאכזב של אתמול הייתה העובדה שהשוער הראשון איתמר ניצן ייעדר לפחות חודש ימים וזאת לאחר שהתברר כי סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. בשלב זה לא החליטו בקריית שמונה אם להתחזק בשוער במועד ההעברות הנוכחי ונראה כי מהדי זועבי ימשיך לקבל את ההזדמנות שלו בין הקורות. מי שעוד ימשיך ככל הנראה עד לסיום העונה הוא אחמד עאבד. החלוץ, שזכה לאחרונה מהצעות גם מהפועל חיפה וגם מבני סכנין, שוחח עם הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי ושמע ממנו כי אינו מתכוון לשחרר את השחקן עד לסיום העונה אלא אם יקבל הצעה מאירופה. "יש לנו עוד מספיק משימות העונה ואחמד הוא שחקן מאוד חשוב אצלנו", אמרו בקריית שמונה.

אחמד עאבד. נשאר (עדי אבישי)
אחמד עאבד. נשאר (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי