קוסטדינוב, ורמוט ודמארי יחזרו לסגל מול מ.ס אשדוד

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

שני הקשרים אף עשויים לפתוח במשחק התחתית החשוב (שבת, 18:15, ספורט4): "מדובר בשבוע קריטי של העונה". מאמצים להאיץ את עסקת קבהא, הוגשה תביעת בוררות נגד הפועל ר"ג בעניין עופרי ארד

(גודל טקסט)

לאחר שקיבלו יום חופש יחזרו היום (חמישי) שחקני מכבי חיפה לאימונים ויתחילו בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת מול מ.ס אשדוד. בחיפה מבינים את חשיבות המשחק כאשר הפסד במשחק הזה יקרב את הירוקים עד לארבע נקודות מהקו האדום.

במקביל בחיפה גם מסתכלים לעבר שמינית גמר גביע המדינה מול מכבי תל אביב ביום רביעי הבא. "מדובר בשבוע קריטי של העונה. מצד אחד אנחנו יכולים לצאת שמחים ולהחיות את העונה ואילו מצד שני הדחה מגביע המדינה והפסד לאשדוד והמועדון יהיה בלחץ בלתי רגיל", אמרו הבוקר בחיפה.

מי שצפויים לחזור לסגל לקראת המשחק בשבת הם הקשרים גיאורגי קוסטדינוב וגילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי. לא מן הנמנע כי קוסטדינוב אף יפתח בהרכב על חשבונו של רועי קהת שמאכזב בתקופה האחרונה. גם ורמוט שהחלים ממחלה נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של קאיו כאשר ההתלבטות של הצוות המקצועי תהיה גם הצבתו של שלומי אזולאי בעמדה זו.

בכל מקרה בחיפה מבינים את הקושי שיש לקבוצה במרכז השדה והיו שמחים להתחזק בעמדה זו. כפי שפרסמנו אמש, המנהל הטכני מו אלאך הביע רצון להתחזק בקשר מרכזי כבר במועד ההעברות הקרוב, וזאת בניגוד לרצונו מלפני חודש להמתין לחיזוק ולשינויים בסיום העונה. המועמד העיקרי מבחינת חיפה לחיזוק הוא קשרה של מאריבור מרואן קבהא. כפי שפורסם כבר לפני שבועיים נעשו גישושים ראשונים מצד הירוקים לשחקן שמחזיק בהצעות גם ממכבי ת"א והפועל באר שבע וכיוון שכך בחיפה מתכוונים להאיץ את השיחות מול הקשר ולא מן הנמנע כי כבר עד סוף השבוע תיערך שיחה בין נציגי חיפה לנציגיו של קבהא כדי לנסות ולבצע את המהלך עד סוף חודש ינואר.

עומר דמארי (דני מרון)
עומר דמארי (דני מרון)

בנוסף בקבוצה מרגישים צורך לצרף גם בלם נוסף בעקבות עזיבתו של דקל קינן לסינסינטי. המועמד העיקרי להצטרף הוא הבלם הצעיר עופרי ארד שהושאל העונה להפועל רמת גן מהליגה הלאומית. בחיפה פנו כבר לפני שבועיים לרמת גן וביקשו להחזיר את השחקן מתוך ידיעה כי בהסכם בין הצדדים הובהר כי חיפה רשאית להחזירו במועד ההעברות של חודש ינואר. ברמת גן טוענים כי סעיף כזה אינו קיים ואינם מתכוונים להעביר את השחקן שהפך להיות לאחד החשובים בקבוצה. הירוקים הגישו תביעת בוררות כנגד רמת גן והדיון צפוי להתקיים בשבוע הבא. מנכ"ל הפועל רמת גן, עינב חזנוולד, אישר את הפרטים ואמר: "אני בטוח שאנחנו צודקים ועופרי יישאר אצלנו עד לסיום העונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי