הפועל ת"א לא ויתרה על בניון: "הכדור אצלו". עסקת ברוסו נפלה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

המגעים בין הצדדים, עליהם פורסם לראשונה בספורט1, חודשו בשבת, וכעת ממתינים האדומים להחלטתו של הקשר: "אם יגיע יזכה לאהבה שלא קיבל בשום מקום בישראל". קשר ק"ש הסכים לרדת ללאומית, אך המו"מ פוצץ

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח הערב (שני) באצטדיון ר"ג את הפועל עפולה, אבל ראשי המועדון עובדים שעות נוספות במטרה לסגור את נושא שחקני הרכש ולספורט1 נודע שבניגוד לציפיות האדומים, שחקן עירוני קריית שמונה דידייה ברוסו לא יחתום בסופו של דבר.

אתמול שותף ברוסו רק בדקות הסיום של משחק קבוצתו נגד בני סכנין ולאחר שבועות של חיזורים נתן אמש את הסכמתו לרדת לשחק במדי האדומים בליגה הלאומית. גורם בכיר בקבוצה אישר לספורט1 שהוא היה הבחירה הראשונה של המאמן קובי רפואה, אלא שתפנית בעלילה חלה כאשר הצדדים ישבו לתחילת משא ומתן.

לאחר שפתחו הצדדים במו"מ, התגלו קשיים כספיים בנוגע לתנאי החוזה ולאורכו. לכן, למרות האופטימיות הרבה שנרשמה אצל ראשי האדומים ודרישת המאמן, הקשר צפוי להישאר בעירוני קריית שמונה עד תום העונה.

שם נוסף, עליו פורסם לראשונה בספורט1, הוא יוסי בניון. גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "כבר לפני שבועיים הייתה אל בניון פניה ראשונה מהפועל תל אביב, ובשבת היה נסיון נוסף להביא את בניון. אנו ממתינים להחלטה של יוסי והכדור נמצא אצלו. לניסנובים יש את הרצון להביא אותו לאחר שגילי ורמוט בחר שלא לחזור לקבוצה בה עלה לגדולה. בניון, אם יצטרף, יהיה בהפועל גם בעונה הבאה ויזכה לאהבה שלא זכה בשום קבוצה בישראל, הכול תלוי בו. זה המצב".

בניון
בניון. עוד יוסי יעבור מבית"ר להפועל? (ערן לוף)

לפנות בוקר נחת בארץ המגן הבלגי מרווין פירסמן שיעבור לפני הצהרים בדיקות רפואיות, ויחתום על חוזה לחצי עונה עם אופציה. הבלגי יהיה הערב במשחק נגד עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי