קבהא ייכלל בסגל למכבי ת"א, פקהארט יעבור מבחן כשירות

מרואן קבהא
מרואן קבהא | אתר רשמי

הרכש ממאריבור, שרק חתם ביום רביעי בבוקר, צפוי להתחיל את משחק העונה על הספסל של הפועל באר שבע, קורהוט הפצוע ייעדרו, החלוץ הצ'כי יצא עם חבריו למלון. אוחנה יוזמן לשיחת הבהרה

(גודל טקסט)

בצל הידיעה העצובה על מותו בטרם עת של קשרה לשעבר מאיר צרפתי, השלימה הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מחר מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00).

צרפתי לבש את המדים האדומים בשנים 1984-1990 ובהמשך שיחק גם בהפועל אשקלון. נחשב לקשר אינטליגנט, סגנונו שבה את העין. היה בין הבודדים בקבוצתו ששילב קריירה מקצוענית עם לימודים אקדמיים, ועם פרישתו בתחילת שנות השלושים לחייו סיים לימודי כלכלה באוניברסיטת בן-גוריון.

צרפתי נפטר בגיל 52 לאחר מחלה, והלווייתו התקיימה ביום שישי. מנכ"ל הפועל ב"ש, אסי רחמים, הניח זר על קברו בשם המועדון. דווקא באתר הבית של הפועל אשקלון שלא הייתה תחנתו המרכזית בקריירה ספדו לו במילים נרגשות: "נחמץ הלב. אנחנו מרכינים ראש בהיוודע דבר מותו של כוכב העבר של הקבוצה, מאיר צרפתי, שהפך במהרה לאהוב הקהל, מודל לחיקוי ושחקן קישור מחונן ששימח רבבות אוהדים בכחול. יהי זכרו ברוך". מחר לפני מפגש הפסגה בנתניה לא תהיה דקת דומיה לזכרו של צרפתי. קבוצת נעוריו תקיים את הטקס לזכרו לפני משחקה הביתי ביום שני הבא מול מ.ס אשדוד, בסיום השבעה ובנוכחות בני משפחתו.

ובמעבר חד: בקבוצה של ברק בכר מבינים שניצחון מחר עשוי לזרז את הבריחה ממכבי ולתת פוש רציני לקראת זכייה שלישית ברציפות בתואר האליפות. כל השחקנים למעט מיחאי קורהוט (מתאושש מניתוח) השתתפו היום באימון המסכם, שלאחריו יצאו השחקנים לבית מלון במרכז הארץ. באשר לחלוץ הצ'כי תומאש פקהארט, ברגע האחרון הוא יצא עם חבריו לבית המלון ולאחר מבחן כשירות יוחלט אם יישב על הספסל או שמא ביציע.


פקהארט. עדיין לא ברור אם יהיה חלק ממשחק העונה (אודי ציטיאט)

מיכאל אוחנה מתאמן כרגיל, וכמו בכל השבוע – בימים האחרונים קיים חוסר ודאות בנוגע לתנועותיו מחר, ביציע או על הספסל. במועדון מעדיפים שלא לעסוק בענייני משמעת עד לאחר המשחק מחר, ונראה שהבירור בעניינו של הקשר בן ה-22 ייעשה במהלך השבוע. "יהיה קשה לעבור לסדר היום אחרי ההתבטאויות של מקורבי אוחנה", אומרים בטרנר. "בעיתוי המתאים הוא יזומן לשיחת הבהרה".

קשר המריבה, מרואן קבהא, יהיה בסגל ועשוי לרשום דקות ראשונות מול הקבוצה שחיזרה אחריו ללא הצלחה. איסק קואנקה מימש את הבטחתו לכבד את חוזהו והצטרף לאימונים מיד לאחר חזרתו מחופשה קצרה בספרד. ייתכן שהוא יילקח בחשבון לקראת המשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה, ביום רביעי מול קריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי