דראפיץ': השחקנים אינטליגנטים מספיק כדי להבין שכלום לא נגמר

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מכבי נתניה מתכוננת למשחק הליגה הקרוב מול סכנין במאבק על הפלייאוף העליון. המאמן ביקר את הילד שהוכה בנתניה: "הסיפור נגע בי אישית, גם אני הייתי עולה חדש". עמוס: "השחקנים הבינו לאן אנחנו יכולים להגיע"

(גודל טקסט)

לאחר שני נצחונות רצופים ורגע לפני הבטחת המקום בפלייאוף העליון, מכבי נתניה ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון (19:00) מול בני סכנין בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והשוער דני עמוס.

"איך מורידים את השחקנים לקרקע? כמו אחרי שניצחנו את הפועל באר שבע ואחרי זה נסענו לעכו", אמר דראפיץ'. "אני חושב שהשחקנים שלנו מספיק אינטליגנטים כדי להבין שכלום לא נגמר ואנחנו צריכים לעבור את המשחק הזה, כי סכנין התחזקה בינואר ונלחמת על הלחם שלה. עבדנו מאוד קשה בעונה הארוכה הזאת כדי להגיע לאן שהגענו וחבל שנפספס את זה. מה השחקנים חושבים? אני מקווה שהם יהיו דרוכים".

אובדן הנקודות בבית מול הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד: "התקשנו כי קבוצות התחזקו והן משחקות חכם ולמדו אותנו מהסיבוב הראשון. אנחנו עובדים על הדברים האלה אחרי משחקים כדי להשתפר. ק"ש בעטו לנו 15 פעמים לשער וזה לא מקובל עלינו. הלחץ שלנו אחרי איבודי כדור היה פחות טוב. אנחנו פחות מתייחסים ליריבה למרות שאנחנו מכבדים אותה, אלא צריכים לדעת להיות יותר טובים בעצמנו".

שני הניצחונות האחרונים: "הכדורים פשוט נכנסו וזה ההבדל. ערן מסר לדיא וכבש בעצמו משלושים מטרים. גם נגד אשדוד החמצנו שני פנדלים ואם היינו כובשים זה היה נגמר ב-2:4 וכולם היו מדברים על איזה משחק גדול עשינו. לפעמים אם אתה משחק פחות טוב ונותן גולים אז כולם אומרים שאתה גדול. אנחנו משחקים אותו דבר ולפעמים זה הולך ולפעמים זה לא. אני מרוצה מההתקדמות שלנו".


דראפיץ'. יודע שיש על מה לעבוד (אודי ציטיאט)

המטרות: "אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ולהיות גורם משמעותי שישפיע על זהות האלופה. עשרת המשחקים ייתנו לנו פוש גדול לעונה הבאה כדי לראות איך אנחנו משחקים. נרצה לקחת נקודות ולהתקדם כמה שיותר. איך שהקבוצה נראית היום, אם נהיה בפלייאוף העליון נוכל לעשות בלאגן לקבוצות שנאבקות על האליפות".

השוער דני עמוס שיש לצד דראפיץ' במסיבת העיתונאים והצטיין מול קריית שמונה אמר: "אני חושב שכשרוצים לראות את היכולת שלי אז רואים. היו לי משחקים ממש טובים גם מול קבוצות אחרות, אבל זה התפקיד שלי ובשביל זה הביאו אותי".

התקופה הטובה במאני טיים: "כל השחקנים הבינו את המקום שאנחנו יכולים להגיע אליו וזה נתן לנו איזשהו דרייב להוציא מעצמנו את המקסימום. הפלייאוף העליון? השחקנים פה מבינים מה מונח על כף המאזניים ואף אחד לא רוצה לפספס את זה. אנחנו רוצים להמשיך בקו ההתקדמות. תמיד כיף לנצח ולהיות באווירה טובה".


עמוס. "כשרוצים לראות את היכולת שלי, רואים" (ערן לוף)

בתוך כך, לספורט1 נודעשאמש דראפיץ' ביקר את הילד בן ה-13.5 שהותקף בבית ספר בנתניה על ידי מספר ילדים: "הסיפור הזה באופן אישי נגע בי. אני הגעתי כעולה חדש מסרביה, אבל הייתי ילד גדול ולא יכלו להרביץ לי. היום האחיין שלי בבית ספר בגיל 10 ומקבל את אותו היחס. הוא קצת בצד, לא מדבר עברית ונורא קל לתפוס קורבן כזה ולעשות פעולה חברתית לא נעימה. אני רואה את האחיין שלי חוזר ובוכה שקשה לו להתאקלם ולפעמים גם המורים לא עושים עבודה כמו שצריך וחושבים שדברים יסתדרו בקלות.

"אנחנו צריכים לקבל את האנשים האלה. תמיד מדברים על היהודים והעולים החדשים שבאים לפה כי יש כאן מדינה מצוינת ואנחנו לא יודעים להתייחס אליהם. הרמתי את הכפפה וביקרתי את הילד וכן, אם אני יכול, אני רוצה לעזור לילדים כאלה, להרצות ולהסביר להם כמה זה קשה להגיע למדינה בה אנחנו לא יודעים את השפה ואם יצחקו עלינו זה לא יפה. אם אני יכול לתרום קצת בשינוי הזה, אני אשמח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי