שיימן ביקש מנציגיו לעצור את השיחות עם הפועל באר שבע

שמואל שיימן
שמואל שיימן | מאור אלקסלסי

המגן רוצה להתרכז במשחקים הקרובים של הפועל חיפה, בין השאר בשבת (20:30, ספורט2) מול מכבי ת"א, וביקש להשהות את המגעים. הפועל חיפה דחתה את ועדת המשמעת. תורג'מן מחכה להצעה רשמית מחו"ל

(גודל טקסט)

שבוע משמעותי עומד בפני הפועל חיפה. הקבוצה תפגוש בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט2) למשחק צמרת את מכבי תל אביב ולאחר מכן תשחק שני משחקי דרבי ברציפות – הראשון בגביע המדינה והשני בליגה. במועדון מבינים את חשיבות המשחקים הקרובים ומנסים ליצור ריכוז מלא ולהימנע מרעשי רקע.

בין השאר, הדברים נכונים גם לגבי המגן שמואל שיימן, שכזכור קיבל בשבוע שעבר הצעה רשמית להתחיל בשיחות על מעברו להפועל באר שבע, דבר שגרם לסערה סביבו שאף גרמה להדחתו מההרכב בניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון. שיימן שלא אהב את המתרחש פנה בימים האחרונים לסוכנו, עו"ד שחר גרינברג וביקש ממנו להשהות בשלב זה את השיחות סביב עתידו בכדי להגיע במלוא ההכנה לקראת המשחקים הקרובים של הפועל חיפה. "שמואל מרוכז מאוד במשימות של הפועל חיפה", אמרו בסביבתו של השחקן. "הוא בן אדם מאמין וחושב שאם רוצים אותו כעת אז זה יהיה נכון גם בעתיד הקרוב".

גם בהפועל חיפה מנסים להרגיע את הרוחות ובשלב זה החליטו לדחות את ועדת המשמעת שהייתה אמורה להתקיים לשחקן בשל אי הגעתו לאסיפה בשבוע שעבר. לא מן הנמנע כי שיימן אף יחזור להרכב מול מכבי תל אביב, זאת לאור הפציעה של המגן חיים מגרלשווילי שלא התאמן אתמול.

במקביל, במועדון ממשיכים בשיחות עם השחקנים שאין להם חוזה לעונה הבאה. הבלם הרומני גבריאל תמאש צפוי לחתום רשמית על חוזה חדש לאחר שכל התנאים סוכמו ואף יישאר בישראל גם לאחר הפרישה. גם החלוץ אלון תורג'מן ממתין להתפתחויות מחו"ל, אבל נציגיו כבר שוחחו עם ראשי הקבוצה מהכרמל בכדי לסכם על חוזה חדש לשנתיים הקרובות עם סעיף יציאה לחו"ל במידה ותגיע הצעה שתהיה מקובלת על השחקן.


שיימן. רוצה להתרכז במשחקים הקרובים (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, המועדון יצא במבצע מנויים לקראת הפליייאוף, כשכניסה לחמשת משחקי הפלייאוף והמשחק האחרון של העונה הסדירה ב-250 שקלים ביציע מזרחי ו-300 ביציע מערבי. לקראת הדרבי בגביע 7,000 כרטיסים נמכרו. 5,000 למכבי ו-2,000 להפועל. המגן חיים מגרלשווילי שלא התאמן ביומיים האחרונים צפוי לחזור לאימונים ורק לאחר מכן יוחלט לגבי כשירותו בשבת.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק צמרת לכל דבר. אנחנו שמחים להיות חלק מרביעיית הצמרת ואלה המשחקים שלשמם התכנסנו במקצוע הזה ומדובר בחוויה. מכבי זה תמיד משחק מעניין ובוודאי אחרי התוצאות של השבוע האחרון. זה קרב על שש נקודות. אנחנו עושים הכנות לאחר המשחק הטוב שלנו מול נתניה עם תיקונים, ויש מה לתקן. מכבי הייתה בריצה מטורפת עד ההפסד מול רעננה. אנחנו צריכים לנתח את מכבי לאורך כל העונה ואיך נתמודד איתם, אבל בניגוד לרעננה ועכו, שסגרו אותם טקטית, אנחנו נגיע עם המשחק הרגיל שלנו".

עד כמה המשחק חשוב לו: "אני לא חושב שיש קשר אישי. הגדולה שלנו היא היכולת שהשחקנים מביאים למגרש וזה מלמד שהליגה שיוויונית ואין בריחה של קבוצות. המקום הראשון מתחלף לסירוגין וזה אומר שהליגה מעניינת".


קלינגר. משחק צמרת לכל דבר (ערן לוף)


לגבי גל אראל: "גל הגיע ברגע האחרון והיו לו קשיים בהתחלה בגלל חוסר דקות ופחות אימונים, והוא היה בקצב פחות טוב. ההשקעה באימונים והאופי קידמו אותו ולכן הוא משחק".

באיזו שיטה יעלה: "אנחנו מנסים לשנות את שתי השיטות שלנו ונקבל החלטה בסמוך למשחק".


הארכות החוזים:
"אנחנו מדברים עם כל השחקנים שמסיימים חוזה ויש משאים ומתנים. המטרה היא תוך עשרה ימים לסיים עם כל החוזים. אנחנו רוצים לגייס עוד ספונסרים כי כרגע יואב לבד במערכה והוא מביא כסף מהבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי