דיווח: בנפיקה הציעה חמישה מיליון יורו על מנור סולומון ונדחתה

מנור סולומון
מנור סולומון | אריאל שלום

הקשר בן ה-18 של מכבי פתח תקווה מעורר עניין אצל קבוצת הפאר הפורטוגלית, שלפי דיווח ב"רקורד" טרם ויתרה על הניסיון לצרפו. מקורבים לשחקן אישרו את ההתעניינות

(גודל טקסט)

מנור סולומון נחשב לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל הישראלי, וגם ברחבי אירופה שמו עין על הקשר בן ה-18 של מכבי פתח תקווה שהוזכר כבר ברחבי אירופה כמועמד לליברפול, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס ו-ווסטהאם כפי שפרסמנו בספורט1 לראשונה. הערב (שישי) מדווח העיתון "רקורד" הפורטוגלי שגם בנפיקה מעוניינת לצרפו. מקורבים לשחקן אכן אישרו לספורט1 שישנה התעניינות מצד סגנית אלופת פורטוגל.

לפי הדיווח, בנפיקה מוכנה לשלם לא פחות מחמישה מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר ממלאבס, שכידוע כבר שיחק בנבחרת הצעירה של ישראל ואף זומן לבוגרת, אלא שההצעה נדחתה. בשל היותו חייל בצה"ל בימים אלו, לא מן הנמנע שהוא יושאל בחזרה לישראל או שאפילו ינסה להגיע לסיכום שיאפשר לו לשחק מעבר לים ולהשלים את שירותו בפגרה, אם וכאשר תתקבל הצעה שמכבי פתח תקווה תסכים לקבלה.

לפי ה"רקורד", בשלב זה בנפיקה עדיין לא ויתרה על האפשרות לצרפו והמגעים מול מכבי פתח תקווה יימשכו, בשל העובדה שהסיכוי שהשחקן יישאר בישראל בזמן הקרוב לא גבוה כלל. את העונה האחרונה סיימה בנפיקה במקום השני בליגה, שבע נקודות מהאלופה פורטו והיא תשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות.


מנור סולומון. סגנית אלופת פורטוגל תזכה בכישרון? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי