קלינגר התפטר מהפועל חיפה: "תגידו הוא הולך לשם – לא מעניין אותי"

עמיר תורג'מן וניר קלינגר
עמיר תורג'מן וניר קלינגר | ערן לוף

עמיר תורג'מן צפוי להתמנות למחליפו * קלינגר: "הייתה פתיחת עונה גרועה והחלטתי לקחת אחריות עליה. מבקש סליחה מהאוהדים, יום אחד יסופר הסיפור במלואו. לגבי העתיד, ימים יגידו"

(גודל טקסט)

לאחר השתלשלות עניינים מהירה ומרתקת, ניר קלינגר הודיע היום (חמישי) על התפטרותו מאימון הפועל חיפה, ככל הנראה על רק קבלת המושכות באימון בית"ר ירושלים. קלינגר נאלץ להתפטר לאחר שהבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, דחה את בקשתו לשחרור למרות השיחות הרבות בין השניים.  

ככל הידוע בשלב זה, כץ ואנשי חיפה רואים בעמיר תורג'מן מועמד מוביל להחליף את קלינגר. המאמן המתפטר הגיע היום לבית נגלר בחיפה, לשיחת פרידה משחקני הפועל חיפה. עם זאת, מאוחר יותר נודע כי הפועל חיפה פנתה להתאחדות לכדורגל בבקשה להיפגש עם מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול. בשיחה בין מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, לבלבול, הדגיש המאמן כי הוא רואה עצמו מחויב להמשך עבודתו בהתאחדות ובנבחרת.

 

במסיבת עיתונאים מאולתרת שכינס היום, אמר קלינגר: "במהלך העונה שעברה, האינטרקציה עם האוהדים היתה מאוד הדוקה. אני אומר להם סליחה שזה מה שקרה, האהבה שלנו היתה ללא תנאי והרגשתי את זה, אבל יום אחד הסיפור יסופר במלואו וכל הדברים יהיו על השולחן. אני עומד בפניכם ואומר שתמיד הלכתי עם הלב שלי, גם כשהלכתי לליגה א', או שהלכתי לחו"ל. כל מהלך היה עם הלב. אתם יכולים לאהוב את זה, או לא. אין באמצע. אני אמיתי וכן. זה שאמרו דברים בימים האחרונים, זה לא אומר שאין לי מה להגיד ואומר לכם.

"לגבי העתיד, אני אגיד שימים יגידו, ואני רוצה לאחל בהצלחה להפועל חיפה. דיברתי עם השחקנים כבר אתמול, דיברתי עם יואב ביום שני, ביקשתי שישחרר אותי כי אני לא מרגיש בנוח עם התפקיד, ולצערי לא הצלחתי להגיע להבנה שלפעמים נפרדים בחיים. בטח אחרי מה שהיה בעונה שעברה ותחילת העונה הזאת. היתה תחושה שאנחנו בכיוון הנכון, ואז היה סיבוב פרסה נגד נתניה, ואני לא מוצא את הפורמולה הנכונה לקבוצה. עם השחקנים האלה, מאמן עם דרייב ייתן פה יציבות. החלטתי לקחת אחריות על מצב הקבוצה ולהתפטר. מי שאוהב את זה – שיאהב, מי שלא – לא. זה לא רגע נעים".

 

קלינגר הוסיף: "אתם מכירים אותי, אני במקרה הזה די נינג'ה, לא חושש מכלום, לא מאתגרים ולא להתעמת, ולא משום דבר, כי אני הולך עם הלב שלי ואני אמיתי.. אני לא מתכוון להתעסק במה שיהיה, אני חושב שפתיחת העונה היתה גרועה ואני מוותר על החוזה שלי. אתם תגידו 'הוא הולך לשם' וכו', זה לא מעניין אותי. אני רוצה להגיב רק על הפועל חיפה. תודה על שיתוף הפעולה איתכם במהלך העונה. תעשו את הפרשנות אתם, אני מעדיף שלא להתייחס. יש משקל למערכת היחסים שלנו. מי שלא יגיע הנה, יקבל ממני את כל העזרה שהוא יכול, על השחקנים, על הקבוצה. כי באמת שאני אוהב את המועדון הזה, מי שמרגיש פגוע מהקהל, אני מבקש סליחה מהקהל, זה המצב ולא יכול היה להיות אחרת".

דעה: ניר קלינגר וביצת המאמנים – אפקט הפרפר 

דעה: משה חוגג מיישם את "שיטת אלונה"?


קלינגר ותורג'מן. זה הולך וזה בא? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי