איציק עזוז: "300 הופעות זה לא צחוק, זה הבית שלי"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | עדי אבישי

קפטן בני יהודה שרשם ציון דרך מרשים ב-0:2 על חדרה התייחס ליכולת של קבוצתו: "אין סיבה שלא נגיע לפלייאוף העליון". אבוקסיס: "היה אפילו כדורגל יותר טוב מהמשחק בטדי". בקבוצה רוצים לצרף קשר אחורי וחלוץ

(גודל טקסט)

בני יהודה שגברה אמש 0:2 על הפועל חדרה, רשמה את ניצחונה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים והתבססה חזק במקום השלישי בטבלה. השחקנים של המאמן יוסי אבוקסיס שוב הציגו משחק התקפי נפלא, אך הרבו להחמיץ כפי שהיה בלא מעט משחקים של הקבוצה העונה ופיספסו הזדמנות לשחזר את החמישייה בטדי מהמחזור הקודם.

מי שירד מתוסכל מאוד מהמגרש, הוא מלך שערי הליגה מאוויס צ'יבוטה שכבש את שערו השישי, אך החמיץ לפחות עוד שלושה שערים בטוחים. צ'יבוטה הוחלף לקראת סיום המשחק והזיל דמעות של תסכול על הספסל. במקביל לחגיגות, ממשיכים בצוות המקצועי לחפש עוד שני שחקנים לפחות לעיבוי הסגל וחיזוק הקבוצה כאשר שני התפקידים המבוקשים הם קשר אחורי וחלוץ נוסף. בשלב זה בודקים אופציות של שחקנים חופשיים, אולם לקראת ינואר יבחנו במועדון גם אופציות אחרות.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מכמות המצבים אליהם מגיעה הקבוצה בהתקפה, אך לא פחות מכך, שיבחו את שחקני ההגנה ואת השוער אמיליוס זובאס על כך ששמרו על רשת נקייה. "יש לנו מזל שזובאס והבלמים היו במיטבם אתמול, כי יכולנו לשלם ביוקר על כל ההחמצות שלנו. חדרה הגיעו למספיק מצבים ובמזל גדול לא שמטנו את הנצחון. זה משחק שמראה על הרבה אופי של השחקנים ואנחנו שמחים שהכיוון שלנו הוא כלפי מעלה כל הזמן", אמר גורם במועדון.

הבלם איציק עזוז ציין בתחילת המשחק את ההופעה ה-300 שלו במדי הזהובים, לצד קרלוס קוויאר הספרדי שציין 500 הופעות משלו. בסיום אמר הקפטן הוותיק: "זה באמת מרגש מאוד, היתה חוויה מהנה. 300 הופעות זה לא צחוק וזה כבוד גדול. 16 שנה באותו מועדון זה המון זמן. אני מחובר למועדון הזה, זה הבית שלי".


עזוז חוגג עם החברים בסיום. מחובר למועדון (עדי אבישי)

המשחק וכמות המצבים: "המחצית הראשונה הייתה אחת הטובות שלנו העונה. בחצי השני חדרה חזרה למשחק, אבל זה ניצחון מוצדק שלנו. יכולנו לסיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה, אבל גם ניצחון של 0:2 מספק אותי".

המיקום בצמרת והשאיפה לשחזר פלייאוף עליון: "אי אפשר עדיין לדבר על פלייאוף עליון, כי אנחנו רק במחזור התשיעי. אנחנו צריכים להסתכל משחק אחרי משחק, בלי להתייחס למיקום. צריכים לתת את הכל כמו שעשינו עד עכשיו ואם נמשיך בדרך הזו, אז כן, אין סיבה שלא נגיע לפלייאוף העליון. אני לא מסתכל על היכולת של קבוצות אחרות, מה שמעניין אותי זו רק הקבוצה שלי. אסור לעצור ובמומנטום חיובי צריך להמשיך כמה שיותר".

השילוב בין הצעירים לוותיקים: "יש כאן הרבה שחקנים צעירים כישרוניים ואנחנו עושים איתם הרבה שיחות, הרבה כיוונונים. יאמר לזכותם שהם גם רוצים לשמוע, מקשיבים ומכבדים ומה שנוכל לתת להם מהוותק שלנו, ניתן בשמחה".


אבוקסיס. מרוצה מאוד מהיכולת (עדי אבישי)

"מבחינת כדורגל, היה אפילו כדורגל יותר טוב מהמשחק בטדי", אמר המאמן אבוקסיס בסיום. "ניטרלנו טוב את חדרה והגענו לכמות מצבים ענקית. מאוויס לבד יכול היה לסיים עם חמישייה, אבל כולם היו טובים. אם לא היינו מנצחים זה היה חוסר צדק מוחלט ומגיע שאפו גדול לשחקנים שידעו להתעלות גם אחרי חמישייה בטדי".

על הקהל: "אנחנו מקבלים את הקהל שלנו בחזרה וזה יפה. הקהל עודד גם בתוצאה של 0:0 וזה יפה. האוהדים רואים שחקנים שרוצים, שחקנים רעבים, שחקנים עם יכולת ובשבילנו זה כייף לראות את הקהל חוזר".

"אנחנו קבוצה טובה שמתקדמת", סיכם המאמן המנצח. "קבוצה טובה, קבוצה רעבה והליגה כל כך ארוכה, כך שאם אתה מוריד טיפה את הרגל מהגז ומרגיש קצת יותר מדי טוב, אתה תאבד את הדרך. אני לא עושה סיכומים אחרי תשעה משחקים, אבל אנחנו נראים טוב. הפתעה או לא? את זה נראה בסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי