עדן שמיר: "יוצאים לפגרה עם טעם מר"

עדן שמיר
עדן שמיר | ערן לוף

קשר הקבוצה הצפונית היה מאוכזב מההפסד 2:0 למכבי ת"א: "יכולנו לצאת עם יותר מהמשחק הזה, עם כל כמה שמכבי גדולה ואיכותית". גודנברג שנפצע במחצית הראשונה יעבור היום צילום. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה נכנעה אמש (ראשון) 1:2 בביתה למוליכה הדוהרת מכבי תל אביב וקטעה רצף של שלושה משחקים רצופים ללא הפסד. למרות יתרון מוקדם של יואל אבוחצירא, לא השכילו שחקני המארחת להשאיר את הנקודות בבית וצמד של עומר אצילי קבע את תוצאת המשחק.

למרות האכזבה מההפסד, הודו אנשי הקבוצה שמכבי ת"א הייתה עדיפה הפעם, והנקודות והניצחון הגיעו לה. המאמן חיים סילבס ניסה במהלך המשחק למצוא פתרונות לעדיפות של הצהובים ואף שינה מערך במחצית השנייה עם הכנסתו של חורחה מורסיו כבלם שלישי לצידם של מרכוס דיניז ועידן נחמיאס, אך שחקני ההתקפה לא היו במיטבם במחצית השנייה והקבוצה לא הצליחה להשוות.

המגן חגי גולדנברג שנפגע במחצית הראשונה והוחלף, יעבור היום צילום לאבחון חומרת הפגיעה והחשש הוא כי המגן סובל שוב ממתיחה חזקה או אפילו קרע בשריר הירך האחורי.

סיימנו את המשחק הזה בתחושות מעורבות", אמר הקשר עדן שמיר בסיום. "בחלקים לא מעטים נראינו טוב. ספגנו שני שערים ממצבים נייחים. אומנם הם הגיעו לעוד מצבים, אבל גם אנחנו יכולנו לכבוש עוד. יוצאים עם טעם מר לפגרה, ננוח קצת ונשאב אנרגיות לקראת המשחק הבא".


שמיר. מאוכזב מההפסד (ערן לוף)

הבדלי הכוחות בין הקבוצות: "אני לא חושב שזה הגודל שלנו, אני חושב שיכולנו לצאת עם יותר מהמשחק הזה, עם כל כמה שמכבי ת"א גדולה ואיכותית. אנחנו נתמקד במשחקים הבאים, מול קבוצות שמתחרות איתנו על הפלייאוף".

מה היה חסר לקבוצתו כדי להוציא יותר מהמשחק: "היה חסר לנו קצת יותר ריכוז, הפאול על רחבת ה-16 בשער הראשון והפנדל שלא היה מחויב המציאות. ידענו שמצבים נייחים זה אחד הנשקים החזקים של מכבי ת"א ואולי יכולנו למנוע את זה. לא הצלחנו ושילמנו על זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי