קבוצת הנוער של מכבי ת"א הודחה מליגת האלופות אחרי 2:2 נגד סיגמה אולומוץ

גיא צרפתי
גיא צרפתי | צילום: אודי ציטיאט

קבוצתו של גיא צרפתי כבר הובילה אחרי שערים של שטרוזברג (58) וגררו (73), אך המועדון הצ'כי השווה את התוצאה וסיים את דרכם של הצהובים במפעל האירופי אחרי 3:3 בסיכום שני המשחקים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לנוער הודחה מהשלב השני של ליגת האלופות לנוער על ידי סיגמה אולומוץ אחרי שסיימה את המשחק בתיקו 2:2 באצטדיון ברמלה ו-3:3 בסיכום שני המשחקים, והקבוצה הצ'כית עלתה לשלב הבא בזכות שערי חוץ.

אלופת ישראל לנוער כבר הייתה קרבוה לשלב הבא אחרי שהובילה 1:2 בדקה ה-73 אחרי שערים של אלון שטרוזברג ואדוארדו גררו אך סיגמה אולומוץ השיגה את השוויון חמש דקות מאוחר יותר ועלתה לשלב הבא. כזכור מכבי תל אביב עברה בסיבוב הקודם את אנז'י מחצ'קלה הרוסית אחרי שגברה עליה 2:5 בסיכום שני המשחקים.

לעומתה, הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק החוץ בשבת נגד מכבי פתח תקווה (21:00, ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה. מהמשחק ימשיכו להיעדר הפצועים אייל גולסה, איתן טיבי ואופיר דוידזאדה שעבר התערבות רפואית בפגיעה בברכו.

טיבי אינו התאושש במאת האחוזים מאז הפציעה ברגלו במדי הנבחרת נגד אלבניה וכמו כן גם אייל גולסה שנפצע לפני המשחק נגד קריית שמונה לא חזר לאימונים מלאים. הקשר בן ה-27 לא יהיה כשיר גם למשחקים נגד אשדוד ובני יהודה.


צפוי לשוב להרכב מכבי תל אביב (דני מרון)

מי ששבו לאימונים והתאוששו בפגרה הם אנריק סבוריט המגן השמאלי והבלם ז'איר אמאדור. המאמן ולאדימיר איביץ' מתלבט בהחלטה אם להחזיר את אמאדור להרכב לאחר היעדרות של מספר שבועות או להמשיך עם שחר פיבן הצעיר שמשתלב היטב עם שרן ייני במרכז ההגנה של הצהובים על פי האימונים האחרונים מסתמן שאלי דסה יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של מאור קנדיל אף על פי שהשתלב היטב במשחקים האחרונים.

מסתמן כי מעל 3000 אוהדי מכבי תל אביב יגיעו בשבת לאצטדיון המושבה לתמוך בשחקני הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי