אבי לוזון החמיא לשחקנים: "כל הכבוד, נקודה זה לא רע"

אבי לוזון
אבי לוזון | עדי אבישי

שביעות רצון במכבי פ"ת לאחר התיקו עם מכבי ת"א: "קיבלנו בוסט להמשך השבוע". סקאוטים מאיטליה הגיעו לצפות בסולומון, בקבוצה הבהירו: "אין כרגע הצעה". סיבוק קיבל צהוב חמישי, מרסיאל יקבל צ'אנס אחרון נגד אשדוד

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד במכבי פתח תקווה לאחר תוצאת התיקו 1:1 אמש (שבת) עם מכבי תל אביב. הקבוצה של אלישע לוי, נקלעה לפיגור מוקדם, אך למרות זאת לא ויתרה על המשחק והצליחה להשוות בשער דרמטי של הבלם תומאש סיבוק בדקה ה-93.

"כל הכבוד לכם. נתתם פייט עד הסוף ולא ויתרתם על המשחק" אמר היו"ר אבי לוזון לשחקנים בסיום המשחק. "נקודה זה לא כל כך טוב ותמיד עדיף ניצחון, אבל במקרה הזה זה גם לא רע". ללוזון היו טענות רבות לשופט במחצית, בעיקר לנוכח החזרת הכדור הלא חוקית לידיו של שוער הצהובים פרדראג ראיקוביץ' שזכתה להתעלמות.

"לא באנו להסתגר ולגנוב תיקו. גם במחצית הראשונה בה היינו פחות טובים, לא ויתרנו על המשחק והדבר הכי בולט במשחק הזה היה הגישה של השחקנים" אמר גורם בכיר במועדון. "התוצאה הזאת בעיקר תיתן לנו בוסט גדול לקראת המשך השבוע והמשחק נגד הפועל תל אביב שאותו נצטרך לנצח".

אבי לוזון.
אבי לוזון. "נתתם פייט עד הסוף" (עדי אבישי)

גם בקרב השחקנים חלה שביעות רצון גדולה בסיום: "נכון שיכלנו לספוג במחצית השנייה עוד שערים, אבל מצד שני זה אולי המשחק הכי טוב שלנו העונה, בטח ביחס ליריבה. ראו מה קורה שכולם באים לעבוד ולרוץ ואם נמשיך ככה, אפשר יהיה להגיד שמכבי פתח תקווה הולכת קדימה".

הבלם הצ'כי תומאש סיבוק, שכבש את שער השיוויון הדרמטי, ספג אמש את הצהוב החמישי שלו וייעדר מהמשחק ביום שבת הבא מול מ.ס אשדוד, כשאת מקומו יתפוס ז'והאן מרסיאל. כפי שפרסמנו, בשיחות פנימיות במועדון עלתה כבר האופציה לפרידה בין הצדדים לנוכח הפיחות במעמדו ויכולתו הפחות טובה, אך בקבוצה הבהירו כי: "זה אולי הצ'אנס האחרון שלו להוכיח שמקומו איתנו ובכל מקרה אנחנו לא נעמוד בדרכו של אף שחקן".

לא מעט סקאוטים, בעיקר באיטליה, הגיעו אמש לצפות בקשר מנור סולומון. בין הקבוצות המתעניינות ניתן למצוא את ססואלו וגנואה, כשגם אודינזה הוזכרה. בכל אופן, בפ"ת הבהירו כי נכון לרגע זה, אין אף הצעה מונחת על השולחן. בשבוע הבא יחל שזרוע החורף במגרש האימונים של הקבוצה, שתנדוד למשך שבועיים למגרש האימונים בסירקין בו היא מתאמנת מדי שנה בתקופת השזרוע.

סיבוק. ייעדר במשחק הבא (אריאל שלום)
סיבוק. ייעדר במשחק הבא (אריאל שלום)

במועדון סיפרו כי בסיום המשחק ניגש מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' לקשר לידור כהן והחמיא לו על משחקו.

"מכבי תל אביב קיבלה במחצית השנייה צ'אנסים להבקיע ולסגור את המשחק, אבל גם אנחנו החמצנו. היה לנו מזל בסיום המשחק. מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה בליגה ומבחינתנו הנקודה הזאת חשובה להמשך הדרך במאבק על הפלייאוף. במחצית השנייה היינו צריכים לפתוח את המשחק כי היינו בפיגור", אמר תומאש סיבוק.

על המטרות: "אנחנו רוצים להיות בפליאוף אבל הליגה השנה צמודה וכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. יש לנו דרך ארוכה לעבור ואני מקווה שנגיע למטרה שלנו. אני לא יודע אם חזרנו לעצמנו, כי אני לא בטוח שהיינו כל כך רעים. יש עליות וירידות בליגה מסוג זה. אתה יכול לרדת ולעלות הרבה מקומות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי