עבירת משמעת נוספת לאולנארה, שהגיע לטדי בדקה ה-30

ארון אולנארה
ארון אולנארה | אריאל שלום

החלוץ הניגרי, שכבר פעמיים עמד לוועדת משמעת בתוך כחודש, איחר למשחק ממנו היה מושעה ולא מן הנמנע שישוחרר עוד לפני חלון ההעברות בינואר. אכזבה משיימן, וארן וסילבסטר אחרי ה-1:1 מול נתניה, איבה לא ימשיך

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים לא מצליחה להרים ראש ולצאת מהמשבר העמוק בו היא נמצאת. הקבוצה קטעה אמנם את שרשרת ההפסדים וחילצה נקודה בתיקו הביתי 1:1 נגד מכבי נתניה, אך סיימה משחק נוסף ללא ניצחון והיא ממשיכה לנעול את טבלת ליגת העל. כבר עתה ברור שבחלון בינואר יבוצעו שינויים רבים בסגל והמאמן ניר קלינגר ינסה לצרף לפחות שלושה או ארבעה שחקנים חדשים, ובמקביל ישוחררו שחקנים שלא מספקים את הסחורה.


בבית"ר קיימת אכזבה גדולה ממספר שחקנים, אך מי שנמצא חזק על הכוונת ואפילו מועמד לשחרור מיידי הוא החלוץ הניגרי ארון אולנארה, שהגיע לאצטדיון רק בדקה ה-30 והכעיס מאוד את ראשי המועדון. אולנארה אמנם מורחק ולא יכול היה לשחק אחרי האדום שספג נגד רעננה, אולם על פי כללי המועדון הוא מחוייב להגיע למשחק כשעה לפני שריקת הפתיחה, כמו כל שאר השחקנים שלא מתלבשים.


במועדון יש כעס רב על התנהלותו של אולנארה והוא עשוי להיחתך בקרוב מהקבוצה, אולי אפילו לפני פתיחת חלון ההעברות. החלוץ הניגרי שכבר עמד פעמיים לוועדות משמעת פנימיות, בשל עבירות קודמות שביצע, כבר ננזף ואף נקנס לא מזמן על ידי יושב הראש אלי אוחנה. אולנארה סיים אמנם את עונש ההרחקה שלו, אך כלל לא בטוח שיחזור לסגל לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב, ביום שני הקרוב במושבה. שחקן נוסף שישוחרר בוודאות הוא הקשר ברונו איבה, שלא נכלל אמש בסגל, ובצוות המקצועי לא מעוניינים בו לקראת המשך העונה.



אולנארה וערן לוי. הניגרי לא מפסיק להסתבך (דני מרון)


בנוסף לכל, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מיכולתם החלשה של שמואל שיימן, יאקוב סילבסטר וגם אנתוני וארן. "לא ברור לנו מה קורה עם וארן וסילבסטר", אמר גורם בקבוצה. "בעונה שעברה הם הפציצו בלי הפסקה וכל מה שהם עשו הלך להם. העונה הם פשוט לא פוגעים. כל החלק הקדמי שלנו לא נותן תפוקה. זו בעיה גדולה ונהיה חייבים לשפר את זה לקראת ההמשך", הוסיף הגורם



לאחר התיקו הדרמטי אמר המאמן ניר קלינגר בנושא חיזוק הקבוצה: "זאת שאלה קשה עם תשובה מורכבת. אנחנו חושבים על שינויים בינואר, בעיקר לצרף את מה שחסר לנו. עדיין, יש לנו שחקנים טובים בסגל ולא פשוט לצרף איכויות בינואר. גם היום-אני מרוצה מכל השחקנים ששיחקו היום בפעם הראשונה- גם מצעירי, גם מעוז ראלי וגם מאור זהבי. ממשחק למשחק יהיו שינויים, במיוחד בשבוע שיש כזאת צפיפות של משחקים. אמרתי לשחקנים שמי שייראה בטוח בעצמו וחם באימונים הוא זה שישחק, לא היינו יכולים להיראות ככה אם לא היינו מרעננים".


כשנשאל על כך שכל החלוצים שלו נמצאים בכושר משחק ירוד, ענה: "על הקביעה הזאת אגיב ב'אין תגובה' ואלך לעבוד על הדברים".


על השערים שהקבוצה סופגת: "אני חושב שאנחנו צריכים לשפר את הנושא ההתקפי וסיכון השער. לחצנו גבוה, אנשים עבדו ומהלחץ הזה אנחנו צריכים לייצר הרבה יותר הזדמנויות, לא רק במצבים הנייחים. ברור שגולים כמו שאנחנו סופגים יכולים לרסק, אני מאוד מאוד עצוב מהמיקום וצבירת הנקודות אבל זה מצב נתון. להגיד לכם שאני ישן טוב בלילה? לא, אני מאוד מוטרד, מודאג ועצוב גם. אני פוגש ומדבר עם מאות אוהדים וחשוב מאוד שהם יחשבו לשמוח. זאת קבוצה גאה ואוהדים גאים ואנחנו עושים הכל כדי לצאת מהמצב הזה. עברתי כבר התמודדויות כאלה".



לא ישן טוב בלילות. קלינגר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי