לראשונה מאז הפרידה: ערן לוי נפגש עם אייל סגל

ערן לוי
ערן לוי | ערן לוף

בעלי מכבי נתניה נפגש עם הקפטן לשעבר לשיחה ידידותית. היהלומים עוקבים אחרי גורדנה ועאבד ומחכים להתפתחויות, כשפנייה עשויה להתבצע. זבידאת ייעדר כשבועיים. אנשי המועדון השתתפו בהלוויתו של אוהד הקבוצה

(גודל טקסט)

בשורה רעה למכבי נתניה: הצילום שעבר מוחמד זבידאת הראה שהמגן הימני סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, ומשמעות הדבר היא שהוא ייעדר לתקופה של עשרה ימים עד שבועיים וצפוי להחמיץ את משחק הגביע ביום חמישי מול מ.ס דבוריה, וככל הנראה גם את משחק הליגה בשבוע הבא מול בני סכנין באצטדיון דוחא.

בעניין אחר, בעלי הקבוצה אייל סגל נפגש עם קפטן הקבוצה לשעבר ערן לוי, לראשונה מאז עזב הקשר את מכבי נתניה בקיץ האחרון בטונים צורמים. עם זאת, למרות עתידו הלא ברור של לוי בבית"ר ירושלים, עושה רושם שמדובר בפגישה ידידותית בלבד בין השניים ולא מסתמן קאמבק של השחקן בן ה-33 לקבוצה מעיר היהלומים.

בחזרה למשחק נגד דבוריה בחמישי, מכבי נתניה תקבל בחזרה את הקשר עלי מוחמד שריצה עונש הרחקה של צבירת חמישה כרטיסים צהובים מול הפועל חיפה כשצוות המאמנים עשויים לבצע רוטציה על מנת לחלק את הכוחות

בתוך כך, בנתניה ממשיכים לחשוב על חיזוק בחודש ינואר ולספורט1 נודע שבמועדון סימנו שני מועמדים: קשר הפועל ת"א אחמד עאבד, שמעמדו בשורות האדומים מעורער ובשורות היהלומים עוקבים אחר ההתפתחויות בעניינו כאשר מעמדו של שובר גוזלן בקבוצה עשוי לגרום לטרייד. אם עאבד ישוחרר, נתניה עשויה לפנות. שם נוסף שעלה הוא של קשר סלאבן בלופו הקרואטית, רועי גורדנה, שנמצא כעת בארץ בעקבות פגרה של שבועיים בליגה המקומית. בגורדנה מתעניינת גם הפועל ת"א, אך בקבוצה מעריכים שהיא המועמדת העיקרית לקלוט אותו אם וכאשר וגם במקרה שלו בנתניה עוקבים אחר הנעשה.  


נתניה עוקבת. רועי גורדנה

בינתיים, שחקני הקבוצה השתתפו אתמול בהלוויתו של אוהד הקבוצה יוסף כהן ז"ל שנערכה בבית העלמין בעכו. גם אנשי הצוות המקצועי והניהולי הגיעו. "זה אף פעם לא קל, זו סיטואציה לא פשוטה", סיפרו השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי