הפועל ת"א מראה את הדרך החוצה לעאבד, שלא רוצה לעזוב

עאבד
עאבד | עדי אבישי

האדומים רוצים להיפרד מהחלוץ, שמצדיו לא מוכן לוותר על חוזהו בגובה 180 אלף דולר לעונה. בצוות המקצועי הוחלט לוותר על זריהן לטובת חלוץ מרכזי. המו"מ עם ואלסקיס נמשך

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שתקועה במקום האחרון בטבלה נמצאת בעיצומו של החודש בו היא בונה את תוכניות השינויים וההתחדשות לקראת חלון ההעברות של ינואר 2019. ראשי המועדון מבינים כי בחודש הבא יתקשו לצרף שחקנים שיצילו את הקבוצה, מהסוג שאינם מצליחים במועדונים הנוכחיים שלהם.

במועדון טוענים כי לשחקנים שלא שיחקו בקבוצותיהם באירופה יהיה קשה להיכנס לכושר וייקח להם זמן לעשות זאת, כך שמשימת ההישארות בליגת העל או אף התקדמות לפלייאוף העליון תהפוך לסתם מהלך של בזבוז כספים. "שחקנים שהומלץ לנו עליהם תקועים במקום אחר וזה יהיה מהלך של בזבוז כסף גדול להביא שמות על חשבון שחקנים שיעזרו במגרש. אם ניתקע איתם זה ישפיע על העונה הבאה ויש לנו מספיק ניסיון עכשיו".

אחד השמות התקועים בקבוצה הוא אחמד עאבד, שהחיזור אחריו בקיץ והחתמתו על לשלוש שנים וחצי עם חוזה כספי ענק של 180 אלף דולר לעונה לא כולל מענקים, וכעת כאמור, תקוע במתחם חודורוב. גורם במועדון אמר: "הפועל תל אביב מראה לאחמד עאבד את הדרך החוצה מהמועדון ונראה כי יהיה לו כמעט בלתי אפשרי לחזור למעמד שהיה לו תחת המאמן הקודם, קובי רפואה. המסר שהועבר פגע בעאבד ואין בליגת העל קבוצה שתשלם לו את חוזהו. עאבד לא מוכן לעזוב, מאמין ביכולות שלו ואין סיכוי שיעזוב בדיוק כמו פדרו גלבאן". על עזיבתו של הארגנטינאי בסוף החודש פורסם כאן לראשונה.

בשלב זה, הפועל תל אביב רוצה לצרף חלוץ מרכזי במקומו של הקפטן עומר דמארי, שיעבור ביום שני בישראל ניתוח בסחוס הברך ולמעשה ישוב רק לעונה הבאה. הפועל תל אביב אמורה לקבל דרך הביטוח האישי של דמארי חלק קטן משכרו שעומד על 200 אלף דולר לעונה. לאחר שנושא יוסי בניון ירד מהפרק נכון לעכשיו, מתברר כי ניב זריהן מהפועל באר שבע כבר היה בדרך למתחם חודורוב, אבל לאחר שהצוות המקצועי הבהיר לבעלים כי מדובר בשחקן כנף ופחות חלוץ מרכזי, הנושא הושהה וזריהן אמור נכון לעכשיו לשוב לקבוצת נעוריו מ.ס. אשדוד.


עאבד. לא מוכן לוותר על החוזה השמן (עדי אבישי)

בנוסף, ממשיכים האדומים במאמצים מול הפועל באר שבע לקבל לפחות אחד מבין חנן ממן ועדן בן בסט אם יקבלו את ברכת הדרך לעזוב מהמאמן ברק בכר. במקביל, בעקבות המקום במצבת הזרים של הקבוצה, נמשך המו"מ עם החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס ששיחק אשתקד בבני יהודה, ועליו פורסם כאן לראשונה לפני כחודשיים.

הבלם אדי גוטליב שב לאימונים, אבל מבקש לעזוב ואין כוונה לתת לו ללכת בחינם. הפועל תל אביב דורשת על גוטליב סכום ראשוני של 350 אלף יורו ולאחר שהשחקן סירב לעבור לאשדוד, נותרו כאפשרויות הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

מחר תשחק הפועל תל אביב תשחק בגביע המדינה באצטדיון טדי נגד הפועל קטמון נגדה כבר שיחקה בעונה שעברה בליגה הלאומית. המאמן אופיר חיים תרגל השבוע את קאיו בהרכב, כשגם ג'וזף גאנדה מתוכנן לפתוח. הקשר רז כהן גילה יכולת טובה באימונים, שתסלול את דרכו להרכב. השוער אריק ינקו, שאיבד לאחר המחזור הראשון את מקומו בהרכב לרובי לבקוביץ' ומאז אינו משחק, הבהיר למקורביו כי לא קיבל שום הצעה נכון לעכשיו מהפועל רעננה וככול הידוע לו הוא לא בתוכניות של הקבוצה מהשרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי