ניסו אביטן: "פלומיין צריך להראות למה כל הליגה מתעניינת בו"

אנז' פרדי פלומן עם אור זהבי
אנז' פרדי פלומן עם אור זהבי | דני מרון

מאמן הפועל חדרה התייחס אל הקשר הצרפתי לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בחמישי (20:30, ישיר בספורט4) ואמר: "הוא צריך לזכור למי הוא מחויב". העולה החדשה תעלה עם קישור מעובה

(גודל טקסט)
הפועל חדרה תערוך היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מחר נגד בית"ר ירושלים (חמישי, 20:30, שידור ישיר בספורט4). בחדרה רוצים לרשום ניצחון ראשון בליגה מזה כמעט חודשיים וגם תיקו יתקבל על הדעת בכדי להשאיר את הפער בין הקבוצות על תשע נקודות.


המאמן ניסו אביטן טרם תרגל הרכב לקראת המשחק אבל נראה כי יעלה במערך עם קישור מעובה בכדי למנוע את המתפרצות של הקבוצה מהבירה. קווין טאפוקו יחזור להרכב לאחר שנעדר בגביע בגלל צהובים ואילו מנשה זלקה שהיה טוב מול נס ציונה בגביע ימשיך לקבל את הקרדיט.



עשוי לעלות למשחק נגד בית"ר ירושלים בקישור מעובה. ניסו אביטן (עדי אבישי)


שיחת היום בקרב אנשי חדרה זה עתידו של הקשר פרדי פלומיין. במועדון מהשרון לא אהבו את הפרסומים לפיהם מתקיימות שיחות בין נציגיו של השחקן לבין בית"ר ירושלים וכל זאת לפני משחק הליגה בין הקבוצות. לאחרונה ערכו היו"ר אורן גולן והמאמן ניסו אביטן מספר שיחות עם הקשר והבהירו לו שמבחינתם אין כל כוונה לשחררו וללא קשר מצפים ממנו לשיפור ביכולת כבר במשחק הקרוב. גולן אמר: "פרדי רוצה בהצלחת הקבוצה ולדעתי הוא מגיע מפוקס למשחק. המטרה שלו להישאר בליגה והמשחק הקרוב מאוד משמעותי".



מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר לקראת בית"ר ירושלים: "מבחינת הסגל אנחנו יחסית בסדר. כולם כשירים חוץ מיעקב אבבה וסלים עמאש, וזה סגל יחסית מלא. אנחנו באים למשחק אחרי ניצחון חשוב מאוד בגביע ורוצים לחזור ולנצח גם בליגה. אנחנו מבינים שבית"ר ירושלים נראית מצוין בשבועות האחרונים, וגם בגביע מול מכבי היו דקות שהם נראו מאוד איכותיים למרות ההדחה. אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לחזור לנצח. זה העיקר מבחינתנו".


"יחד עם זאת אנחנו מבינים שאם אנחנו לא מפסידים, אנחנו שומרים על פער מאוד משמעותי מקבוצה שכרגע בתחתית ולכן הגדרנו את המשחק כפרשת דרכים – אם אנחנו מצליחים להישאר גבוה בטבלה או נכנסים למאבקים של הבטן הגדולה שיש היום בליגה".



"פלומיין צריך לזכור למי הוא מחויב" (דני מרון) 


על פרדי פלומיין, שמוזכר כמועמד לבית"ר: "פרדי מקצוען. הוא צריך להראות למה כל הליגה מתעניינת בו וצריך לזכור למי הוא מחויב. זה המסר שאני העברתי לו. כל עוד הוא פה, הוא צריך להיות מחויב במאה אחוז להפועל חדרה ולעבוד קשה על המגרש ולהביא את האיכויות שלו. הוא מסוגל לעשות את זה, אני יכול להבין למה לפעמים הוא יוצא מאיזון, אבל אני בטוח שהוא יעמוד בציפיות".


המגן דיאא לבאבידי הוסיף: "כל משחק מול בית"ר ירושלים הוא מעניין ומסקרן, אבל אנחנו ממשיכים להתרכז במטרות שלנו. אנחנו מגיעים אחרי שישה משחקים ללא ניצחון בליגה ומאוד רוצים לחזור לנצח. בית"ר קבוצה מצוינת שלא נמצאת במיקום שמתאים לה, אבל אנחנו מקווים שהם לא ייצאו לדרך חדשה על חשבוננו. נגיע לתת את הכל כמו בכל משחק, ברור לנו שאנחנו חייבים לקחת נקודות כדי לא להתקרב לחלק המסוכן של הטבלה".


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, דויד מתיאוס, יונתן לוי, מקסים גרצ'קין, מוחמד אבופאני, קווין טאפוקו, מנשה זלקה, דובב גבאי, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי