פרסום ראשון: הקשר ז'ול אילוקי ינחת הערב וייבחן בחדרה

ז'ול אילוקי
ז'ול אילוקי | AFP

עוד צרפתי בדרך לעולה החדשה: אקס נאנט בן ה-27 שכרגע ללא קבוצה יגיע למספר ימי התרשמות. אביטן ביקש ממכבי תל אביב שחקנים בהשאלה, הצמד המבוקש פלומיין וטאפוקו יעלה בהרכב נגד הפועל חיפה

(גודל טקסט)
מועד ההעברות הרשמי בכדורגל הישראלי יתחיל רק בשבוע הבא, אבל בהפועל חדרה כבר נמצאים בשיאם מבחינת עזיבת שחקנים, והגעתם של חדשים לחלק השני של העונה. במועדון כלל לא הופתעו מההודעה של ביתר ירושלים על כך שהם יורדים מהקשר קווין טאפוקו, מה שאומר שכל העסקה שכללה גם את פרדי פלומיין כבר אינה קיימת.


בחדרה ציינו כי הם מקווים שעד הצהריים (שישי) ייסגר מעברו של קווין טאפוקו להפועל באר שבע, כאשר נציגיו של השחקן כבר קבעו להיפגש בשעה 12:00 בתל אביב עם אנשי האלופה. במקביל תיערך שיחה בין אלונה ברקת לאורן גולן, כאשר סכום ההעברה הצפוי הוא כ-450 אלף יורו.


אצל העולה החדשה הסבירו כי השחקנים הצעירים שמועמדים להגיע לחדרה אינם חלק מהעסקה, ואם באר שבע תרצה להוריד את מחיר העברה אז היא תצטרך להעביר שחקן משמעותי דוגמאת ג'ון אוגו או מרואן קבהא. גם עתידו של פרדי פלומיין לא ברור, ובחדרה טוענים כי אכן תיערך פגישה מחודשת עם אנשי בית"ר ירושלים ומחירו של השחקן צפוי להיות גבוה יותר כאשר מדובר בעסקה בודדת. בנוסף תיערך פגישה עם מכבי חיפה, שלאחרונה האיצה את ההתעניינות בשחקן. "מי שיציע עסקה טובה יותר והשחקן יסכים להגיע לשם, אז שם הוא ישחק" אמרו בחדרה.


בינתיים, הקשר ז'ול אילוקי בן ה-27 ינחת הלילה (שישי) בישראל ומיום ראשון יתחיל להיבחן בהפועל חדרה. אילוקי שיחק בעונה שעברה במדי נאנט והעונה נמצא ללא קבוצה ולכן הסכים להגיע למספר ימי התרשמות בחדרה. הקשר יכול לשחק בשני האגפים ודומה בסגנון המשחק שלו לפרדי פלומיין.




פרדי פלומיין. בסופו של דבר יגיע למכבי חיפה?


בינתיים המאמן ניסו אביטן כבר חושב קדימה ואתמול ערך פגישה עם אנשי מכבי תל אביב ובה התעניין במספר שחקנים צעירים של המועדון וביקש להשאילם עד לסיום העונה. בין השאר עלו שמות של שחקני בית"ר תל אביב רמלה כמו שי גולן, פאדי נג'אר ואילון אלמוג. הצהובים הביעו הסכמה ראשונית למהלך ולא מן הנמנע כי השלושה יצטרפו בקרוב לחדרה. בנוסף כבר בשבוע הבא יגיעו לקבוצה שני זרים צרפתים אותם מעוניין אביטן לבחון כמחליפים לטאפוקו ופלומיין.


בכל מקרה עד תחילת שבוע הבא ביקש אביטן משני הזרים שלו להישאר מחויבים בחדרה ואלה צפויים לפתוח בהרכב בשבת (18:00, שידור ישיר משולב בספורט3) נגד הפועל חיפה שיהיה דומה להרכב שפתח נגד מכבי פתח תקווה. הבלם דויד מתיאוס אומנם התאושש מהפציעה אבל עדיין לא ברור אם יפתח במשחק.


"אין ספק שהיה שבוע מורכב", אמר אביטן לקראת המשחק, "והיו הרבה מאוד כותרות סביב הקבוצה ושני השחקנים הצרפתים שעוזבים. מבחינתנו אנחנו צריכים, עם כל הקושי, להתמקד בכדורגל ובמשחק הקשה והחשוב שלנו מחר. זה לא רק אפשרי, זה הכרחי. זה מה שאני דורש מהשחקנים. עם כל הרעשים מסביב אנחנו מקצוענים ואנחנו צריכים לייצר תוצאות. כל דבר אחר זה תירוצים מבחינתי. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, מפוקסים ולייצר עוד פעם מומנטום חיובי, למנף את הניצחון היפה שלנו בשבוע שעבר לתקופה חיובית מבחינתנו".


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, ירין פרץ, מנשה זלקה, ויסאם רבאח, מקסים גרצ'קין, אליאל פרץ, קווין טאפוקו, סלים עמאש, פרדי פלומיין, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי