פייסל מוליץ' שוחרר מהפועל תל אביב, שלא תצרף עוד זרים

פייסל מוליץ', שון גולדברג
פייסל מוליץ', שון גולדברג | מאור אלקסלסי

החלוץ סיים את דרכו בקבוצה וממתין להשלמת המו"מ עם בראן. "קובי רפואה אמר לי אני שאני לא בקבוצה". האדומים יסיימו את העונה עם חמישה זרים כדי לקבל את מענק 300 אלף השקלים ממנהלת הליגה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת הדרבי העירוני ביום שני נגד מכבי תל אביב, בתוך השבוע העמוס שיכלול גם משחק בגביע המדינה נגד הפועל חדרה וקרב תחתית לוהט באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד במחזור הבא.

בינתיים, החלוץ הסרבי פייסל מוליץ' שוחרר מהקבוצה ולא יגיע יותר לאימונים. "קובי רפואה אמר לי 'אתה לא בקבוצה, אנחנו רוצים חמישה זרים", אמר החלוץ הסרבי. "אני לא מגיע יותר להפועל תל אביב, אני מחכה לסיכום על המעבר לבראן". במידה שהמעבר של מוליץ' לקבוצה הנורבגית לא ייצא לפועל, הוא לא ייכלל בסגל הקבוצה אך חוזהו עד הקיץ לפיו הוא משתכר 5000 יורו בחודש יכובד במלואו.

ואכן, כפי שנכתב כן מוקדם יותר, הקבוצה החליטה לסיים את העונה עם חמישה שחקנים זרים בסגל, זאת במטרה לקבל את המענק ממנהלת הליגה בסך 300 אלף שקלים. נכון לעכשיו, הפועל תל אביב אינה מחפשת שחקן זר לאחר שצירפה את קלאודמיר ואת נריוס ואלסקיס, שהצטרפו לרשימת הזרים, שאחרי שחרורו של מוליץ', כוללת גם את מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג וקאיו.


מוליץ'. סיים את דרכו בהפועל תל אביב (מאור אלקסלסי)

בנושא הרכש הישראלי, חן עזרא וחנן ממן מהפועל באר שבע, אמר גורם בהפועל תל אביב: "אנחנו ממתינים להחלטה של אלונה ברקת וברק בכר לשחרר אותם בחלון ההעברות. נראה שרק לאחר המשחק של באר שבע בגביע המדינה באמצע השבוע תתקבל שם ההחלטה ואנחנו מאמינים שלפחות אחד מהם ינחת במתחם חודורוב שכבר מוכר להם".

בחזרה לדרבי התל אביבי, המאמן קובי רפואה והצוות המקצועי מתלבטים בנוגע להרכב שיפתח נגד מכבי תל אביב, כשה-11 צפויים להיקבע רק בתום האימון המסכם מחר (ראשון). על פי האימונים לאורך הימים האחרונים, ולאסקיס יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו בעוד שבועיים נגד בני יהודה. בקישור, שוקל רפואה להציב את קלאודמיר בהרכב הפותח במקומו של ניר לקס ובוחן מהלך בו ישוב להרכב רמזי ספורי על חשבונו של קאיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי