בניגריה טוענים: ג'ון אוגו סיים את דרכו בהפועל באר שבע

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

במדינתו של הקשר מספרים כי הוא מסרב להאריך את חוזהו, שאמור להסתיים בקיץ הקרוב, בשורות האלופה. טאפוקו אמור לפתוח במקומו נגד מכבי פתח תקווה בשבת (21:00, ספורט4) לצד סאבו וקבהא

(גודל טקסט)

בצל נאום התוכחה של שיר צדק וההדחה מגביע המדינה, תעדכן מחר (שבת) הפועל באר שבע את "בנק המטרות", כשהיעד הפעם – תפיסת מקום בפלייאוף העליון. הקבוצה של ברק בכר, שתתארח אצל מכבי פתח תקווה (21:00, שידור ישיר בספורט4), תיאלץ להסתדר ללא ג'ון אוגו שספג את הכרטיס הצהוב התשיעי בהפסד הביתי נגד מכבי חיפה בשבת שעברה. בארצו של הקשר הניגרי טוענים שהוא הגיע לסיום דרכו בשורות האלופה, ויעזוב בקיץ כשחוזהו יסתיים ללא חידוש.

קווין טאפוקו, אריק סאבו ומרואן קבהא יאיישו קישור אחורי מתוגבר, כשבמרכז ההגנה יתחדש שיתוף הפעולה בין חתאם אל חמיד ולואי טאהא שסיים לרצות עונש הרחקה. מידת כשירותו של מיגל ויטור עדיין לא ברורה. אורן ביטון צפוי לחזור להרכב, ובן תורג'מן יתפוס את מקומו על הספסל. המאמן ברק בכר נוטה להחזיר להרכב את בן שהר, כשלצדו בחלק הקדמי אמורים לפתוח מאור מליקסון ודיא סבע. במועדון לא יעמדו בדרכו של סבע לעזוב לסין, בכפוף לקבלת פיצוי כספי הולם.

אצל האלופה היוצאת ערים לכך שהפועל חיפה להוטה להחזיר לשורותיה את עדן בן בסט, וממתינים לפנייה מסודרת מיואב כץ בצירוף הצעה כספית מכובדת עבור הקפטן החיפאי לשעבר.

טאפוקו. יחפה על היעדרותו של אוגו (דני מרון)
טאפוקו. יחפה על היעדרותו של אוגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי