בני יהודה תנסה לצרף את סילבסטר ושחקן התקפה נוסף

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

הכתומים סיימו נגד נתניה משחק ליגה שני ברציפות ב-0:0, במועדון סיפרו: "אברמוב מקציב הרבה כסף לטובת רכש, בסוף יגיעו שחקני חיזוק". חלוץ בית"ר ירושלים מועמד מוביל אם ישוחרר. אשכנזי ייעדר כחודש וחצי

(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה משחק ליגה שני ברציפות בתוצאת תיקו אפס ונראה שלאחרונה המומנטום שלה בצמרת מעט נעצר. בחמשת משחקי הליגה האחרונים רשמה הקבוצה ניצחון בודד לצד שלוש תוצאות תיקו והפסד, אולם גם כך, מצליחים הכתומים לשמור על מקומם השני בטבלה. כשנותרו שבעה משחקים עד סיום הליגה הסדירה, פער הנקודות בין בני יהודה במקום השני למכבי נתניה במקום השביעי עומד על שלוש נקודות בלבד ונראה שהמאבק על המקום בפלייאוף העליון יהיה צמוד מאי פעם, עד הרגע האחרון.

גם אתמול נמשכה מחאת האוהדים כלפי הבעלים ברק אברמוב, שספג קללות ושירי נאצה כמעט לכל אורך דקות המשחק. האוהדים הניפו שלטים ומחו על מכירתו של ירדן שועה ועל כך שלא הגיעו שחקני רכש ראויים במקומו. "האוהדים האלה מוחים בלי הפסקה עוד מהעונה שעברה ומהמחזור הראשון של העונה הנוכחית, הם תמיד ימצאו על מה למחות ואת מי לקלל", אמר גורם במועדון. "ברק מקציב הרבה מאוד כסף לטובת רכש, אבל עד עכשיו לא מצאנו מישהו שגם רוצה להגיע וגם הקבוצה שלו משחררת ולא מערימה קשיים. סבלנות ובסוף יגיעו לכאן שחקני חיזוק".

מאז מכירתו של מלך השערים ירדן שועה, משחק ההתקפה של בני יהודה די דעך ובקבוצה מחפשים להתחזק בשני שחקני התקפה חדשים במקומו. עד כה, המאמצים לא צלחו, כאשר יעקב בריהון וניב זריהן שהוזכרו כמועמדים להצטרף עדין לא שוחררו מקבוצותיהם. לספורט1 נודע שבמועדון מעוניינים לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים, יאקוב סילבסטר, אולם גם הוא עדין לא שוחרר רשמית, כל עוד בית"ר לא תמצא חלוץ זר חדש במקומו.


חזיזה מול נתניה. ההתקפה נתקעה, אבוקסיס מחפש חיזוק (עדי אבישי)

הקשר יובל אשכנזי, אחד השחקנים הבולטים של הקבוצה העונה, פרק את כתפו בדקות הסיום של המשחק אתמול ופונה לבית החולים, כדי להשיב את הכתף למקומה. בצוות הרפואי של המועדון, העריכו שאשכנזי ייעדר כחודש וחצי, אולם במקרים מסויימים עשויה ההיעדרות להיות ארוכה עוד יותר והדבר תלוי בחומרת הקרע שנוצר באיזור רצועת הכתף ובתהליך השיקום שיעבור כעת השחקן.

החלוץ מאוויס צ'יבוטה שלא שיחק אתמול בשל הרחקה, ישוב להרכב במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב, כאשר שי מזור וסגס תאמבי שהצטרף לפני שבוע מסכנין, מועמדים לפתוח במקום אשכנזי הפצוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי