ההתאחדות מונעת את מעברו של קארצב להפועל חדרה

עדן קארצב
עדן קארצב | אריאל שלום

השאלתו של הקשר מתעכבת בעקבות סעיף בתקנון המונע מעבר של שחקני נוער בתום מועד ההעברות. העולה החדשה ומכבי תל אביב פנו לבית הדין, שיכריע בנושא בימים הקרובים. ברטאצ'יני הבלגי עשוי להחליף את פלומיין

(גודל טקסט)

 הפועל חדרה חזרה היום (רביעי) לאימונים לאחר ההפסד לקריית שמונה ותתחיל בהכנות למשחק ביום שני נגד מכבי תל אביב. הנושא הבוער בקבוצה הוא פציעתו של השוער אוסטין אג'ידה שצפוי להיעדר כחודש. כפי שפרסמנו במועדון כבר פנו למכבי תל אביב בבקשה לקבל בהשאלה את השוער הצעיר חביב אוחיון.

הסיבה לעיכוב בהגעתו של אוחיון היא העובדה שהוא צריך להתגייס בחודש הבא והוא כבר ביקש דחיית שירות. במידה שבקשתו תיענה בחיוב, הוא יגיע בהשאלה לחדרה עד תום העונה. אגב, בחדרה סיפרו כי סיבה מקצועית נוספת שגרמה לרצון לצרף עוד שוער היא העובדה שלפני מספר שבועות נעשתה בדיקה לאג'ידה בה נמצא כי הוא עלה במשקלו, דבר שגרם לכעס בצוות המקצועי ששוחח בנושא עם השוער הניגרי.

מלבד הרצון להתחזק בשוער, בחדרה רוצים לצרף את הקשר עדן קארצב ואת החלוץ אילון אלמוג. האחרון ממתין לתשובה סופית של הצהובים ואילו לספורט1 נודע שקארצב אינו עובר בשל סיבה תקנונית. על פי הרישום בהתאחדות לכדורגל הקשר רשום כשחקן נוער כשמועד ההעברות בליגת הנוער הסתיים, ולכן ההתאחדות מתנגדת שיעבור למועדון אחר.


קארצב. ממתין להחלטת בית הדין (אריאל שלום)

גם חדרה וגם מכבי תל אביב הופתעו מכך ושלחו מכתב מיוחד לבית הדין בו הם מבקשים לאשר את המעבר כאשר חדרה תתחייב כי השחקן ישחק רק בקבוצה הבוגרת של המועדון. "אנחנו מקווים ובטוחים שהנושא יסתדר", אמרו בעולה החדשה. גם מנהל מחלקת הנוער בהתאחדות לכדורגל, ניר לוין, פנה בבקשה לתת אור ירוק למהלך כשבית הדין יכריע בימים הקרובים.

בינתיים ראשי הקבוצה ערכו פגישה עם המאמן ניסו אביטן שהביע רצון להתחזק בזר נוסף וכבר הבוקר נחת בישראל הקשר הבלגי פאולינו ברטאצ'יני בן ה-21, שגדל בקלאב ברוז' ולאחרונה שיחק בארוקה מהליגה הפורטוגלית. בחדרה מקווים כי השחקן ירשים את אביטן ויגיע כמחליפו של פרדי פלומיין שעבר לבית"ר ירושלים.


ברטאצ'יני. היורש של פלומיין? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי