גולסה יעבוד לפי תוכנית מיוחדת ויחזור בעוד כחודשיים

אייל גולסה
אייל גולסה | מכבי תל אביב

קשר מכבי תל אביב, שפצוע בשריר הארבע ראשי כמעט שלושה חודשים, נבדק אצל רופא מומחה בסרביה ויחל כעת בהליך שיקום ממושך. אורוש ניקוליץ' כשיר ועשוי להיכלל בסגל נגד חדרה

(גודל טקסט)

ביום שני האחרון ניצחה מכבי תל אביב 0:1 את בית"ר ירושלים והגדילה את הפער בפסגת ליגת העל ל-18 נקודות מבני יהודה שבמקום השני, משחק בו לא נכח באצטדיון בנתניה קשר הקבוצה אייל גולסה, שקרוב לשלושה חודשים פצוע ולכן המריא לסרביה לבדיקה אצל רופא מומחה.

גולסה כבר שב ארצה עם אבחנות על פגישתו בשריר הארבע ראשי ויחל כעת לעבוד על פי תוכנית מיוחדת שתאפשר לו לשוב לכר הדשא בעוד כשישה עד שמונה שבועות. לעומת זאת, מי שצפוי לעמוד לרשותו של המאמן ולדימיר איביץ' במשחק הבא, ביום שני נגד הפועל חדרה, הוא אורוש ניקוליץ' הסרבי שטרם נכלל בסגל מאז הצטרף מדינמו מינסק. עוד לקראת חדרה, במכבי תל אביב ישוב לסגל החלוץ איתי שכטר אשר סיים לרצות הרחקה משני משחקים (צבירת חמישה כרטיסים צהובים וכרטיס אדום).

כפי שפרסמנו גם הבוקר, ההחלטה בנושא המעבר של השוער חביב אוחיון והקשר אילון אלמוג להפועל חדרה תתקבל לאחר המשחק בין שתי הקבוצות ביום שני. נושא המעבר של עדן קארצב לחדרה ייקבע על ידי בית הדין העליון, בעקבות סירובה של ההתאחדות לכדורגל לאפשר את קיום העסקה.


ניקוליץ'. הבכורה בצהוב בשבוע הבא? (באדיבות האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי