מיגל ויטור שוב נפצע ולא ברור מתי יחזור, סבע הגיע לגוואנגז'ו

מיגל ויטור
מיגל ויטור | צילום: דני מרון

הבלם ששב למגרשים לפני מספר שבועות, היה אמור לפתוח ב-11 של בכר במשחק נגד מכבי פ"ת, אך חש רגישות בשריר ונעדר מהאימונים האחרונים. במועדון נוטים להשאיר את צדק, החלוץ נחת בסין לקראת בדיקות רפואיות

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אובדי עצות בנוגע לעתידו של מיגל ויטור, ששוב נפצע ובשלב זה לא ברור מתי יחזור לכשירות מלאה. הפורטוגלי חידש לפני מספר שבועות את פעילותו לאחר היעדרות ארוכה, ושותף באופן הדרגתי במשחקי הקבוצה. במחזור הקודם הוא היה מיועד להיות בסגל למשחק נגד מכבי פתח תקווה, אך באימון המסכם דיווח על רגישות בשריר, שקרקעה אותו מהאימונים בתחילת השבוע. אתמול הוא נטש את האימון, וחומרת פציעתו תתברר בזמן הקרוב.

הבלם בן ה-29 חתום בטרנר על חוזה ארוך טווח, ביטוי להערכת הצוות המקצועי והניהולי כלפיו. ההתלהבות מביצועיו הרקיעה שחקים בעונת 2016/17, שבסיומה הוכתר כשחקן העונה מטעם מנהלת הליגות. הוא כבש ובישל כמה שערים, הזכור מכולם נגד אינטר בליגה האירופית, ונהנה תקופה ארוכה מתמיכת הקהל. בשנה שעברה, בצל עוד פציעה, הוחלט להקפיאו למספר חודשים, מהלך שיצא לפועל בתיאום עם הפורטוגלי ובהסכמתו. עתה דומה שראשי המועדון יידרשו לפתרון יצירתי, כשברקע נאלץ הצוות המקצועי לתמרן עם מערך מדולדל של בלמים.

ואולם, בצל מצוקת הבלמים נשמעים סביב הקבוצה קולות הקוראים לעיין מחדש בהחלטה לשחרר את הבלם שיר צדק. כזכור, בכמה מקרים בעבר הבליגה האגודה על פוסטים נוקבים של כמה שחקנים בולטים, וייתכן ששיחת הבהרה נוספת בין צדק לבין מקבלי ההחלטות בקבוצה תסלול את הדרך לחזרתו, כפי שלא מעט אוהדים היו רוצים למרות הנסיבות המורכבות.


עשוי להישאר בבאר שבע. שיר צדק (אודי ציטיאט)

במקביל, דיא סבע, מלווה בסוכנו רונן קצב, נחת בסין ומחר יעבור בדיקות רפואיות. השחקן מתאכסן במלון גרנד היאט בעיר גוואנגז'ו לקראת חתימתו האפשרית בגוואנגז'ו RF, קבוצתו של ערן זהבי עמו ישתף פעולה. שחקנים בהפועל באר שבע ששוחחו עם סבע למדו ממנו כי ".הדברים סגורים עם הסינים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי