מהומות גדולות באצטדיון דוחא, אוהד נדקר ופונה לבית החולים

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

הקהל של סכנין איבד את העשתונות והלך מכות בסיום ה-1:0 לפ"ת, שניים נזקקו לטיפול ומצבו של אחד מוגדר קל. גיא לוזון: "לא רציתי לחזור, אבל אני כאן". עודד קוטר: "לא נעים שהם מקללים, אבל אני מבין אותם"

(גודל טקסט)

גיא לוזון, בבכורה המחודשת שלו כמאמן מכבי פתח תקווה, קטע הערב (ראשון) רצף של תשעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון עם 0:1 יקר מפז בדוחא על בני סכנין.

מכבי פתח תקווה פתחה פער של שש נקודות מבני סכנין שניצבת מתחת לקו האדום בתום המחזור ה-20 בליגת העל כאשר במאזנה רצף עגום של תשעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון.

תגרה המונית פרצה בסיום המשחק בין אוהדי בני סכנין המתסוכלים כאשר שניים מהם נפצעו ופונו על אלונקה לבית החולים. מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי אחד מהם, שנדקר ברגלו, מוגדר כפצוע קל והוא מטופל בחדר המיון. השני נפצע בידו באורח קל. בנוסף, הקהל עקר כיסאות, השליך חפצים לכר הדשא, ירק לכל עבר וקילל את יושב הראש מוחמד אבו יונס ואת הנהלת המועדון.

גיא לוזון המאושר סיכם: "הכל מסתדר? אפשר לומר. אתמול התוצאות לא הסתדרו לטובתנו ואמרתי לשחקנים שאם אנחנו נסמוך על קבוצות אחרות לא נגיע לשום מקום. אני שמח מאוד שהבחורים באו עם המון נחישות וידענו מה אנחנו רוצים לעשות. בסוף נגמר לנו קצת האוויר ונלחצנו לאחור, אבל היינו בסדר גמור יחסית למשחק ראשון והניצחון הוא מה שחשוב".


פתח ברגל ימין. גיא לוזון (ערן לוף)

התחושות אחרי משחק החזרה: "לא רציתי לחזור לאמן השנה, אבל אני כאן ואני שמח מאוד לפתוח עם ניצחון שחשוב יותר לקבוצה מאשר לי. הפסד היה מוריד אותנו מתחת לקו האדום וכעת יש לנו עוד דרך ארוכה בשביל להיחלץ מהתחתית".

מאבקי הירידה: "שש נקודות? הכל נכון להיום, בשבוע הבא יש מחזור חדש והפנים כבר קדימה. יש לנו משחק מול רעננה שעשתה משחק יוצא מן הכלל וניצחה את האלופה הפועל באר שבע. אבי לוזון הוא לא האישיו, כל מכבי פתח תקווה מרוצה מהניצחון".

עודד קוטר, שעמד על הקווים במקום דרסיליה שצפה מהיציע לאחר שלא עבר בבקרה, סיכם: "לא היינו במשחק, אבל גם פ"ת לא. הם הבקיעו גול במצב נייח ובמשחקים מהסוג הזה זה מספיק. היינו מסובכים גם לפני ההפסד ועכשיו אנחנו נלחמים על החיים שלנו. אני מקווה ומאמין שאפשר לצאת מהמצב הזה. אני מאמין שיגיע חיזוק ואני בטוח שזה יקרה. השחקנים שמשחקים הם הכי טובים ועושים את הכל, אנחנו נדע ימים יפים יותר".

על הקהל שהתפרע: "זה לא נעים, הפסדנו הרבה פעמים בבית ואפשר להבין את האכזבה של הקהל. האוהדים חשובים מאוד עבור סכנין והם חייבים להבין שאנחנו רוצים להצליח וצריכים אותם בשביל לצאת מהמצב הזה. זה לא קל שהם מקללים וכועסים, אני בטוח שאפשר להישאר בליגה".


עדיין מאמין. עודד קוטר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי