נסגרה העברתו של יאקוב סילבסטר לבני יהודה

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1, החלוץ הסלובקי יעזוב את בית"ר ויחליף את ירדן שועה בהתקפה של הקבוצה מהשכונה, שתישא במלוא עלות שכרו. החתימה הרשמית צפויה להתקיים הערב או לכל המאוחר מחר בבוקר

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של החלוץ הסלובקי, יאקוב סילבסטר, מבית"ר ירושלים לבני יהודה נסגרה היום (שני) סופית והשחקן צפוי לחתום הערב, או לכל המאוחר מחר בבוקר, על חוזה עד סיום העונה במדים הכתומים עם אופציה לעונה נוספת.

כפי שנחשף בספורט1, סימנה בני יהודה את סילבסטר כמועמד המרכזי להחליף את ירדן שועה שנמכר למכבי חיפה וכעת כאמור הגיעו הצדדים לסיכום סופי. בני יהודה היא זו שתישא במלוא עלות שכרו של החלוץ, כאשר זה היה התנאי המרכזי של בית"ר ירושלים לשחרורו. שכרו של השחקן כמעט שלא ייפגע ויעמוד על כ-18 אלף יורו בחודש עד סיום העונה הנוכחית.

כזכור הגיע, סילבסטר בחודש ינואר של העונה שעברה לבית"ר ירושלים והיה חלק מרכזי בהתקפת הקבוצה שנאבקה אשתקד בצמרת הליגה ואף הגיעה לגמר הגביע. העונה הדברים פחות התחברו לחלוץ שהבקיע שער ליגה בודד מתחילת העונה. בשני המחזורים האחרונים, נפגע מאוד מעמדו של הסלובקי והוא נשאר מחוץ לסגל של ניר קלינגר, במשחקים נגד מכבי תל אביב ומ.ס.אשדוד.


סילבסטר. בקרוב בחוד של אבוקסיס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי