מיהאי וודוץ נחת לקראת בדיקות רפואיות וחתימה בבית"ר

מיהאי וודוץ
מיהאי וודוץ | דני מרון

החלוץ (24), שהושעה בעבר לאחר שהימר על משחקי קבוצתו ויטרולול ובמקרה אחר היכה את חברתו, הגיע לישראל על מנת להצטרף לקבוצה מהבירה. אנתוני אנאן מועמד, עשוי להגיע ללא תמורה

(גודל טקסט)
החלוץ הרומני מיהאי וודוץ סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים ונחת הלילה (בין שלישי לרביעי) בישראל. וודוץ ששיחק בעונה בוויטרולול הרומנית, הגיע בהעברה חופשית ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות שיעבור מחר.


מי שסיים את דרכו במועדון הוא יאקוב סילבסטר, שעזב רשמית אחרי שנה בבירה וחתם בבני יהודה עד תום העונה. בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג אישר בסופו של דבר לצרף חלוץ נוסף לסגל בעקבות שחרור הסלובקי. נכון לעכשיו נראה שלא יצורפו לבית"ר שחקנים מעבר לכך, אולם שמו של שלומי אזולאי קשרה של מכבי חיפה, עדין מוזכר כמועמד להצטרף, וכן שמו של הקשר בן ה-32 אנתוני אנאן הגנאי, שסיים את חוזהו ב-HJK הלסינקי הפינית ובעברו שיחק בין השאר ברוזנבורג, שאלקה, ויטסה ואוסאסונה.


במדי ויטרולול כבש וודוץ שלושה שערים במדי ב-21 הופעות סך בכל, העונה ובעונה שעברה. החלוץ רשם גם שלוש הופעות בנבחרת הצעירה של רומניה. וודוץ הגיע לכותרת של הכדורגל הרומני מהסיבות הלא נכונות. הוא היכה את חברתו ובנוסף הימר במאה ליי (סכום שווה ערך ל-100 ש"ח) בעד קבוצתו ויטורול קונסטנצה שתנצח בליגה את אסטרה, והיא ניצחה 0:1 בסופו של דבר. המאמן גיאורגי חאג'י החליט להשעות אותו והוא הוחזר לאחר מכן.

 

מיהאי וודוץ הלילה בנתב"ג (דני מרון)


המועדון הוציא אז הודעה רשמית נגד ההימורים של החלוץ וקבע נחרצות: "אסור לאף שחקן להמר על תוצאות הקבוצה וגם לא בני משפחתו".והוא שלח מספר פעמים את חברתו לשעבר, אדלינה, לסוכנויות הימורים בעיר כדי לשלוח הימורים על מחזורי הכדורגל. 

למרות הבעיות איתו, פוליטכניקה יאשי היתה מעוניינת בו ומאמנה, פלביוס סטויקן, אמר עליו בתחילת החודש: "אני מאמין ביכולות שלו כחלוץ ומקווה שלא יושעה מכדורגל. אני רוצה שהוא ישחק אצלנו". גם נשיא יאשי רצה את וודוץ במועדון שלו ואמר: "אם הוא יהיה חף מפשע, אני רוצה להחתים אותו". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי