בסכנין חוששים: "מקווים שבית הדין לא יגיע עם החלטה מהבית"

אבו יונס
אבו יונס | דני מרון

במועדון שכרו את שירותיו של עו"ד יוסי גייר מתוך הבנה כי העונש עשוי להיות מכריע לעונה, ומתכונים להציג סרטונים ממצלמות האבטחה. סטטנקו וקובטליוק יוחתמו, אף ישראלי לא צפוי להגיע

(גודל טקסט)

אווירה מתוחה בבני סכנין ובעיקר לא מעט חשש לקראת הדיון הערב (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הדו"ח החמור אותו הגיש התובע של ההתאחדות לאחר האירועים הקשים במשחק מול מכבי פתח תקווה, בהם נדקרו שני אוהדים. תובע ההתאחדות דורש מספר משחקים ללא קהל, הורדת נקודות על תנאי וקנס כספי כבד. בנוסף, יו"ר המנהלת ארז כלפון שלח מכתב חריף בו דרש לסגור את האצטדיון.

בסכנין מבינים כי מדובר בקרב קשה ולכן שכרו את שירותיו של עו"ד יוסי גייר שייצג את הקבוצה בדיון. "אנחנו מקווים שבית הדין לא יגיע עם החלטה מהבית, כי נראה שכולם רוצים להוריד אותנו ליגה", אמרו בסכנין. "לפני שבוע זרקו דברים על קנדיל ולא שמענו התלהמות, אבל השבוע זה היה מול גיגי ופתאום זה צויין בחומרה בדו"ח. אולי מדובר בשוער מסוג א' ושוער מסוג ב'". בכל מקרה, בדומה למועדונים הגדולים שנלחמים נגד האלימות, גם סכנין תראה לביה"ד סרטונים ממצלמות האבטחה של החשודים, ששמותיהם כבר הועברו למשטרה.

מבחינה מקצועית, המאמן החדש גיורגי דרסיליה שוחח עם השחקנים וניסה לעודד אותם לקראת משחק החוץ בקריית שמונה. במהלך היום יגיעו לישראל הבלם אולכסנדר סטטנקו והחלוץ מיקולה קובטליוק במטרה לחתום מיידית בקבוצה. בסכנין טיפלו בכל האישורים בכדי שהפעם, בניגוד לשבוע שעבר, השניים יעברו כמו שצריך בשדה התעופה. במועדון רצו להתחזק גם בישראלי בכיר, אבל כרגע אין אופציות רלוונטיות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי