שלומי אזולאי הוצג, פאפאזוגלו חתם בדינמו בוקרשט

תנסיס פאפאזוגלו
תנסיס פאפאזוגלו | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה נחוש להשיב את החלוץ והציע לו 220 אלף דולר לעונה, אבל נראה ששרון מימר יסתפק בחלוץ זר. השחקן היווני עזב לליגה הרומנית

(גודל טקסט)
שבוע לאחר שמקסים פלקושצ'נקו עבר למכבי חיפה ושלושה ימים לפני משחק הליגה בנתניה נגד מכבי תל אביב (ראשון ב-20:30, ישיר בספורט1), הפועל חיפה הציגה הבוקר במסיבת עיתונאים את מחליפו שלומי אזולאי שעשה את הדרך ההפוכה, חתם עד תום העונה ויערוך בהמשך היום את אימון הבכורה.


אזולאי, ששימש כקפטן מכבי חיפה, איבד את מקומו מאז הגעתו של מרקו בלבול ומי שהחל במסע שכנועים לצרפו היה שרון מימר. השניים, כזכור, שיתפו פעולה בעבר בהפועל ראשון לציון ובסביבתו של הקשר אישרו כי הוא החליט להצטרף בעיקר הודות לכך. 


במסיבת העיתונאים נגח גם הבעלים יואב כץ שאמר: "אני מסתכל על המקום השני. אנחנו רוצים לנצח את מכבי תל אביב ויש לנו מזל, כי כל שחקן שהגיע העונה נתן גול במשחק הראשון. אנחנו עובדים ביחד עם שרון מימר וזה סוד ההצלחה העונה".


על צירוף שלומי אזולאי ואופציית בן בסט: "אנחנו מכירים את שלומי. כבר בעבר רציתי להשאיר אותו, עוד מהקדנציה הקודמת, עכשיו השם שלו עלה ועקבתי אחריו זמן רב ואני שמח שהוא חזר ושאנחנו בתקופה מצוינת. לא אסכים לשכרו מהפועל מבאר שבע ובינתיים הכול עובד טוב, ננסה לשמר על כך ולא נביא שחקן נוסף ולא בכל מחיר".



מימר, אזולאי וכץ הבוקר (מיכאל וייסרמן)


שלומי אזולאי הוצג ואמר: "ברור שזה לא פשוט כקפטן מכבי חיפה לעזוב. היו החלטות של הצוות והחלטתי לעזוב, גם השיחות עם מימר וכץ עזרו לי להגיע לכאן. ההחלטה באה הרבה בזכות שרון – הפועל חיפה היא קבוצה טובה ומצליחה ואשמח לעזור לה לשחק כדורגל התקפי ושמח. כיף לראות את זה וברגע שניתנה לי האפשרות להגיע לכאן, זאת הייתה הבחירה".


לסיום אמר המאמן שרון מימר:"הרבה שחקנים היו רוצים קריירה כמו של שלומי ואנחנו רוצים שיחזור ליהנות. יש פה הרבה עיתונאים וזה אומר ששלומי הוא לא עוד שחקן. אנחנו לא תלויים בשחקן זה או אחר ואני מכיר את שלומי ואני בטוח שהוא יתרום. הסגל טוב, לשמחתי יואב רוצה להצליח ואם נחשוב ביחד עם יואב שיש עוד שחקן שיכול לתרום לנו אז נביא. נלחמתי מאוד על מתן חוזז כי הוא כישרון גדול ונמשיך לעבוד ואם נוכל גם נתחזק. כבר לפני חודש דיברתי עם ברקת לגבי בן בסט וזה נפל בגלל כסף, כרגע התקדמנו. תמאש? הוא מרגיש הרבה יותר טוב ויהיה כשיר עד לסיום העונה".


כאמור בכרמל טרם אמרו את המילה האחרונה בנושא הרכש, כאשר מימר מעוניין לצרף שחקן התקפה ובוחן את האופציה של הבאת חלוץ זר. יואב כץ רצה להחזיר את עדן בן בסט שעזב הקיץ להפועל באר שבע, אבל כרגע ספק אם האפשרות תחזור להיות על הפרק. החלוץ היה מבוקש לאחרונה בהפועל תל אביב, אך העסקה לא יצאה לפועל וכעת בעלי הפועל חיפה מנסה למצוא פתרון על מנת לצרף את השחקן שמרוויח כ-260 אלף דולר לעונה. ההצעה של מחזיקת הגביע בשלב זה עומדת על 220 אלף לעונה בחוזה לשנה וחצי ובמועדון ממתינים להתפתחויות. 


מאוחר יותר הערב, שחקן נוסף עזב באופן רשמי את הפועל חיפה, תנאסיס פאפאזוגלו שנמסר לו כבר בתחילת החלון כי הוא רשאי לחפש קבוצה, חתם בדימנו בוקרשט הרומנית.



עדן בן בסט במדי הפועל חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי