אבוקסיס: "זה מבאס את השחקנים שלנו, בני יהודה לא מועדון גזעני"

בני יהודה
בני יהודה | בני יהודה, רשמי

המאמן התייחס לנהמות שהשמיע חלק מהקהל בהפסד לבית"ר ירושלים. נציגי אוהדים התנצלו בפני סורו וצ'יבוטה. סגל חסר לקבוצה לקראת מרמורק, קוויאר יעבור בדיקת MRI ועשוי לשחק. אבוקסיס לא פוסל את צירוף דוס סנטוס

(גודל טקסט)

בני יהודה תיקח מחר (שלישי) פסק זמן מהמאבקים בליגה כשתתארח אצל הפועל עפולה מהלאומית, במשחק הראשון מתוך מפגש כפול במסגרת רבע גמר גביע המדינה. במועדון מנסים להתאושש מתקרית הנהמות הגזעניות המכוערות במשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים, כאשר האווירה בקבוצה מדוכדכת למדי, גם בעקבות האירועים האחרונים וגם לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה. הבוקר נפגשו נציגים של אוהדי הקבוצה עם מאוויס צ'יבוטה ואיסמעילה סורו והתנצלו על הקריאות הגזעניות של חלק מהקהל. בנוסף, הדיון שאמור היה להתקיים בבית הדין נדחה לשבוע הבא לבקשת הקבוצה.
 

המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר מחר עם סגל חסר מאוד, כשאיציק עזוז ומתן בלטקסה מוצהבים ואיסמעילה סורו מורחק. אליהם יש להוסיף את יובל אשכנזי הפצוע כמו גם את קרלוס קוויאר הבלם, שנמצא בספק בשל פציעה בברכו. הספרדי הפתיע הבוקר את אנשי הקבוצה וביקש לקחת חלק באימון לאחר שחש הקלה בכאבים בברכו. אמש חששו בקבוצה שמדובר בפציעה חמורה ואף היה חשש שהבלם יעדר לתקופה ממושכת. בכל מקרה, רק בסיום האימון תתקבל החלטה לגבי השחקן הוותיק, שבכל מקרה צפוי לעבור בדיקת MRI לאבחנה מדוייקת של חומרת הפציעה בברך.

אבוקסיס התייחס לתקרית הנהמות בשבת ואמר: "זה מבאס, גם את השחקנים שלנו. בני יהודה זה לא מועדון גזעני. כולנו לא אהבנו לראות את זה. זה כבר לא קורה בשום מקום בעולם וגם פה זה לא קרה הרבה זמן. אם זה משפיע על האווירה? יש תחושה רעה, אבל יחד עם זאת, האווירה בכדורגל היא תמיד בגלל התוצאות. זה נכון שאנחנו בתקופה לא טובה, אנחנו סופגים יותר וכובשים פחות בחודש האחרון. אמרתי לשחקנים שיש להרבה קבוצות תקופות פחות טובות והגדולה היא להיות ביחד ברגעים האלה. זה לא הוגן 'לרדת' על שחקנים שעשו עונה מדהימה עד עכשיו".

הסגל החסר לקראת המשחק בגביע: "ראיתי את עפולה גם בליגה וגם בגביע. יש להם הרבה שחקנים מסוכנים. לא נבכה על מי שלא משחק, מי שישחק יצטרך לעשות את העבודה. זו משוכה קשה, מצטרך להיות במיטבנו. חיסרון של הרבה שחקנים ביחד זה כמובן לא דבר טוב, אבל יש מספיק שחקנים רעבים שישחקו ויצטרכו לספק את הסחורה".



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה הקהל האמיתי שלנו! ⚽️️ הבוקר הגיעו נציגים של אוהדי הקבוצה על מנת להיפגש עם מאוויס צ'יבוטה ואיסמאילה סורו ולהתנצל על הקריאות הגזעניות של חלק מהקהל במפגש מול בית"ר ירושלים. #לאלגזענות

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

על כך שיש שני מפגשים בשלב רבע הגמר: "אנחנו לא חושבים על זה. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להביא את חצי השעה הראשונה שלנו מול בית"ר ירושלים, שהייתה חצי שעה אדירה שלנו, לטעמי אחת הטובות העונה. אנחנו צריכים לכבוש, בגביע כל שער חשוב, במיוחד שער חוץ".

מצבו של קרלוס קוויאר: "קרלוס הרגיש כאבים אחרי המשחק, אבל יתאמן היום. אם ירגיש טוב, הוא גם ישחק מחר. זה תלוי באימון היום. צירפנו בלם וחשבנו לצרף עוד בלם בלי שום קשר לפציעה של קוויאר, כי יש לנו פציעות וצהובים. אנחנו הולכים למשחקים של גביע וליגה ואנחנו משחקים בדרך כלל עם שלושה בלמים, אז אנחנו לא רוצים להגיע למאני טיים חסרים".

בעקבות החשש מהיעדרות ארוכה של קוויאר, פנו ראשי בני יהודה למכבי חיפה בנסיון לצרף את הבלם אליסון דוס סנטוס, אך הוא סירב להגיע לשכונה בשלב זה. המאמן נשאל מדוע לדעתו היו שחקנים שבחרו לא להגיע לקבוצה וענה: "לגבי אליסון דוס סנטוס, הוא לא החליט סופית שהוא לא מגיע. נראה היום. אם הוא יגיע אנחנו נשמח, ואם לא, נכבד את ההחלטה שלו. עובדה שסילבסטר כן הגיע והעדיף אותנו על הפועל חיפה. הייתה לי שיחה איתו והוא התלהב לבוא, אני מקווה שמחר הוא יתחיל ברגל ימין. האם התאכזבתי ששלומי אזולאי לא הגיע? אני מכבד החלטות של שחקנים, לא התאכזבתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי