בכר על אלונה: "נצטרך לעשות את ההפרדה, אנחנו מקצוענים"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

אחרי שהבעלים הודיעה על כניסה לפוליטיקה, המאמן הגיב: "היא דיברה איתנו ואמרה שממשיכים כרגיל, העתיד לא מעורפל". אלחמיד: "צריך לדעת להתמודד עם דברים לא שגרתיים". מליקסון לא צפוי לשחק נגד הפועל ת"א

(גודל טקסט)

בצל כניסתה של אלונה ברקת לעולם הפוליטיקה ועתידה המעורפל של הפועל באר שבע, המאמן ברק בכר דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים  לקראת המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב במושבה (שבת ב-20:25, ישיר בספורט4) במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל.


בכר פתח את דבריו:
 "אני אתייחס בקצרה למה שקרה היום – אלונה נכנסה ודיברה עם הצוות והשחקנים, מבחינתה הכל כרגיל וזה לא צריך להשפיע. אנחנו מקצוענים שצריכים לדעת לעשות את ההפרדה ואת העבודה שלנו על המגרש. אני רוצה להאמין שיש פה שחקנים שעברו לא מעט והם מקצוענים שיצליחו לקחת אחריות. אנחנו רוצים להשיג את היעדים שנותרו לנו השנה. העתיד לא מעורפל, אלונה דיברה איתנו ואמרה שהכל ממשיך כרגיל. נותרו חמישה משחקים מאוד חשובים עד הפלייאוף ואני מאמין במה שיש פה".


שחקני חיזוק: "זה הסגל שצריך להביא אותנו לאן שאנחנו רוצים להגיע ואנחנו שלמים איתו. הוא מספיק טוב בשביל להגיע ליעדים שלנו והמטרה היא לתת לשחקנים את הביטחון שזה אפשרי. כולם ראו חוסר ביטחון מול נתניה, השחקנים לא הצליחו להביא את היכולות שלהם ואני והצוות שלי נצטרך לשנות את זה. ניסינו לעשות דברים שונים ולא שגרתיים השבוע בשביל לתת להם את כל התנאים להצליח".



"העתיד של הפועל באר שבע לא מעורפל"
 (אודי ציטיאט)


על הפועל תל אביב:
 "נצטרך להיערך בהתאם  ליריבה שהגיעה להרבה מצבים במשחק האחרון, אבל קודם כל לשחק עם ביטחון ולנסות לנצח את המשחק בזכות היכולות שלנו. נצטרך לבוא בשבת, אחרי משחק לא טוב מול נתניה ולהרים את הרמה שלנו. אנחנו רוצים להגיע לשחקנים ולתת להם את הביטחון שהם יכולים לעשות את זה. כדורגל זה ענף נזיל, בכל קבוצה יש שחקנים שעוזבים ונשארים. אני שלם עם הסגל שיש לי וזה צריך להספיק למטרות שנותרו לנו".


על אריאל הרוש: " בוא נחכה ליום שבת ונראה. אני מסכים שאוהד לויטה קיבל הזדמנות ועשה משחק טוב, אבל יחד עם זאת אריאל הוא שוער נבחרת ויש לנו שני שוערים טובים וההחלטה תתקבל סמוך למשחק".


הביקורות שהוא חוטף:
 "זה התפקיד של מאמן כדורגל, לדעת להתנתק כשצריך. גם כשהצלחתי ידעתי שיהיו תקופות פחות טובות. לא הסתנוורתי בתקופה ההיא ועכשיו צריך לדעת לקבל וללמוד. אני במערכת מאוד חזקה ורוב האוהדים תומכים בי ובמועדון למרות שאנחנו בתקופה קשה. אי אפשר להסתיר את זה, חשוב שנהיה ביחד כולם דווקא עכשיו. גם בעונה כזו קשה, אפשר לעשות דברים טובים ולסיים בטעם טוב כי זה ישליך קדימה".


חאתם עבד אלחמיד התייצב לצד מאמנו והתייחס להודעתה של אלונה: "אני לא צריך להתייחס לזה יותר מידי כי זו החלטה שלה ואני מאחל לה הצלחה בדרך בה היא בחרה. היא אמרה שהכל יהיה בסדר, יש לנו את אסי שאנחנו סומכים עליו והכל טוב. אנחנו מקצוענים שצריכים להתמודד עם לחץ ועם דברים לא שגרתיים. אלונה הרגיעה את כולנו ואנחנו צריכים להתרכז רק במשחק ביום שבת".

 


אריאל הרוש (מאור אלקסלסי)


אלחמיד הוסיף: "המשחק האחרון לא היה ברמה שאנחנו רוצים להציג ויכולים להציג. אני מקווה שכבר במשחק הבא נרים את האיכות ואת היכולת שלנו. אני מקווה שלא יהיה יותר גרוע מהמשחק האחרון. אנחנו צריכים לעשות את הכל בשביל לנצח ולצאת לדרך חדשה".



זהותו של השוער שיתייצב בשערה של הפועל באר שבע  תיוודע בסוף השבוע, אך ההערכות הן שאוהד לוויטה ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות על אף שאריאל הרוש, הראשון בהיררכיית השוערים בטרנר, התאושש משרידי הפציעה שהייתה אחת הסיבות לספסולו במחזור האחרון והשתתף השבוע באופן סדיר באימונים. כזכור, לוויטה החליף את הרוש והציל את קבוצתו מהפסד מול מכבי נתניה.



בניגוד להרוש, קווין טאפוקו, שנעדר במחזור הקודם בגלל צהובים, יחזור להרכב. מנגד, מאור מליקסון סובל מפגיעה בשריר התאומים ויחמיץ את ההתמודדות. במועדון מודעים לחשיבות המשחק הקרוב ופועלים במישורים שונים לחיזוק הפן המנטאלי אצל השחקנים, כשחיזוק רוחני משמעותי קיבלו אתמול (יום ד') הבלם שיר צדק והחלוץ חן עזרא שהתפללו בבני ברק לצדם של פוסק ההלכה, הרב הגאון שמריהו יוסף חיים קנייבסקי וחסידיו.


ומקודש לחול: לקראת העונה הבאה צפוי רה ארגון במצבת הזרים, כאשר ג'ון אוגו ומיגל ויטור עשויים לעזוב. אוהדים רבים כבר "סימנו" את פאטוס בצ'יראי, חלוצה של מכבי נתניה, כאחד הזרים המועדפים עליהם, למרות הנזקים שגרם להם בשבת שעברה. המונטנגרי, שפרם את הרשת הבאר שבעית הרעיד גם הרשתות החברתיות באירופה, הודות למהלך שבו היתל בארבעה משחקני האלופה היוצאת. לא מעט מאוהדי הפועל ב"ש לא הסתירו את כעסם לנוכח התמונות הקשות.



בצ'יראי. הרעיד גם את הרשת ברחבי אירופה על חשבון הפועל ב"ש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי