ברקת הוצגה במפלגת הימין החדש: "מאמינה בזכותנו הנצחית על ארץ ישראל"

אלונה ברקת, נפתלי בנט, איילת שקד
אלונה ברקת, נפתלי בנט, איילת שקד | אבשלום שושני

הבעלים הצטרפה רשמית למפלגתם של בנט ושקד: "לקחת את המהפך שעשתה בב"ש לכל המדינה". אלונה: "קשה לי מול האוהדים המדהימים, אנשים שלימדו אותנו מה זה אהבה ללא גבולות ונתינה ללא תנאי"

(גודל טקסט)
לאחר שהודיעה בשעות הצהריים כי היא מתכוונת לעבור לשדה הפוליטי, ולהפוך לחברת כנסת, קיימה היום (חמישי) אלונה ברקת, מסיבת עיתונאים נוספת, ביחד עם ראשי מפלגתה החדשה, הימין החדש, השרים נפתלי בנט ואיילת שקד. ברקת הודיעה על חבירה אל השניים, ומבחינת המפלגה מדובר במישהי שעשויה להיות קול חשוב מאוד בקרב תושבי הדרום, שכן ב-12 השנים האחרונות היא נחשבת לאחת מהנשים החזקות באזור, כבעלים של הפועל באר שבע. 


ברקת הצטרפה לימין החדש, שכזכור הפכה להיות מפלגה חדשה לאחר שראשיה החליטו על פיצול מהבית היהודי. על פי הסקרים האחרונים, עומדת המפלגה על 7-8 מנדטים, והשאיפה של ראשיה היא להגיע למספר דו ספרתי. ברקת הצטרפה למפלגה היום, כשבשבוע הבא מתכוונת המפלגה להתחיל את מסע הפרסום שלה. סגירת הרשימות לכנסת תיעשה ב-21 בפברואר.


נפתלי בנט פתח את דבריו: "אני שמח מאוד להודיע על ההצטרפות של אלונה ברקת כדי לקחת את המהפך שעשתה בבאר שבע לכל מדינת ישראל. כולנו באים רעבים בשביל המדינה שלנו, בשביל העם שלנו. בשביל הארץ שלנו, ואנחנו נצליח", אמר בנט, "במפלגה שלנו יש אמון ועבודה משותפת, זה סוד ההצלחה של איילת ושלי. אצלנו, כמו שבעלך שלח לי בוואטסאפ, כולם בשביל אחד, ואחד בשביל כולם. את מגיעה עם הרוח לעשות טוב לעם שלנו".



(צילום אבשלום ששוני)


איילת שקד הוסיפה: "אלונה ביקשה להוכיח בנגב שלאיש אין מונופול על ההצלחה, כל אחד יכול להצליח. לכל אחד יש מה שמניע אותו להיכנס לפוליטיקה. מה שמניע אותה את מה שעשתה בבאר שבע בכל הארץ, לצמצם פערים, לתת הזדמנות לכל ילד ולדחוף את הילדים קדימה. תנו לנו את התמיכה. אלונה היא פייטרית ומהפכנית".


"מה שמייצג את אלונה שכולנו הגענו למציאות בלתי ניתנת לתיקון, ובנחישות ונשמה גדולה חוללנו מהפכה. בנט חולל מהפכה בחינוך למצוינות, ואני במערכת המשפט. ישראל חוזרת לנצח זה הרבה מעבר לביטחון", הוסיפה שקד.




(צילום: אבשלום ששוני)


ברקת ציינה במסיבת העיתונאים: "אני שמחה, נרגשת וכמובן מודה להזדמנות להצטרף לימין החדש, זה צוות של חולמים ומאמינים ועושים ומגשימים. נעשה דברים גדולים למען עם ישראל. כשאיילת ונפתלי באו אליי עם ההצעה, הייתי מופתעת. הייתה לי התלבטות קשה בגלל מה שאני עושה היום. רציתי לעשות שינוי חברתי. הפועל ב"ש היא מפעל חיים עבורי, היה לי אפשרות להגשים חלום של חבל ארץ שלם בלי קשר לאן הוא שייך ואיפה הוא נולד. בעיקר קשה לי מול האוהדים המדהימים, אנשים שלימדו אותנו מה זה אהבה ללא גבולות ונתינה ללא תנאי".


"האוהדים האלה הובילו אותנו בצניעות ודרך ארץ, דרך שאני לוקחת איתי למסע חדש. ישראל צריכה תיקון חברתי, כולנו מרגישים זאת. אנחנו חייבים לפעול שכל ילד בישראל יידע שכל חלום הוא אפשרי. אנחנו חייבים לייצר את התנאים כמערכת. עקבתי בשנים האחרונות אחרי פועלם של נפתלי ואיילת. ראיתי איך בנט פתח את הדלת לפריפריה בלימודי המתמטיקה, ראיתי איך היא עושה את המהפכה בלי פלגנות במערכת המשפט. זוהי דרכי. אני מאמינה בימין החדש, אני מאמינה בזכותנו הנצחית לארץ ישראל. אני מאמינה בשיוויון של כולם, כי כולנו ריקמה אנושית אחת. אני מאמינה שיחד ובאמונה ננצח במסע הזה".




(צילום: אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי