במכבי ת"א מתמוגגים מיונתן כהן. "חייב לפתוח בהרכב"

יונתן כהן
יונתן כהן | מאור אלקסלסי

למרות הניצחון המשכנע על בני סכנין בעכו, מוליכת הליגה מודאגת מהיכולת החלשה במחצית השנייה. בצוות המקצועי מרוצים מהשחקן ההתקפה בן ה-22 שכבש חמישה שערים בגביע, דסה ימשיך ברוטציה של איביץ' עד תום העונה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב היו מרוצים מהניצחון בגביע המדינה על בני סכנין 1:4, אבל בצוות המקצועי מבינים כי היכולת במחצית השנייה נגד סכנין היא המשך ליכולת החלשה שמציגה הקבוצה לאורך כל המשחקים האחרונים. גורמים במועדון מציינים את היכולת הטובה של השוער פרדראג ראיקוביץ' לכך שנמנע ההפסד הראשון העונה בליגה.

ביום שני תצא מכבי תל אביב לאצטדיון דוחא למפגש נוסף נגד בני סכנין בליגת העל ומסתמן כי המאמן ולדימיר איביץ' ימשיך ברוטציה וייתן הזמנות לשחקים שקיבלו עד כה דקות מועטות כמו ארון שוינפלד, אופיר דוידזאדה ובעיקר הבלם איתן טיבי יראו יותר דקות על הדשא. המאמן הסרבי ציין כי יהיה קשה לנצח באצטדיון דוחא ביום שני והכוונה היא להחזיר להרכב את דור פרץ.

השם הלוהט לאחרונה הוא של יונתן כהן בו מגלות עניין קבוצות מוכרות באירופה בעיקר באיטליה, שווייץ צרפת ובלגיה. גורם בסביבת המועדון אמר: "אין ספק שיונתן כהן הוא היום החלוץ בכושר הטוב ביותר במכבי תל אביב וכשהוא על המגרש המערך ההתקפי יותר דומיננטי ופעיל. יונתן הוא אולי החלוץ שבועט הכי הרבה לשער בעיקר מחוץ לרחבה ולמסגרת והוא יכול לשחק בימין, בשמאל ובמרכז ההתקפה. היום הוא חייב להיות שחקן הרכב קבוע ולא שחקן רוטציה כשבמכבי יודעים שסקאוטים מאירופה עוקבים אחריו".


יונתן כהן. הצטיין עם צמד שערים נגד בני סכנין בגביע (מאור אלקסלסי)

שם נוסף שנמצא במוקד הוא של אלי דסה אשר כבר היה עם רגל וחצי על המטוס לבשיקטאש הטורקית. מכבי תל אביב הציעה לדסה חוזה חדש משופר כספית עליו לא השיב המגן הימני. בצוות המקצועי ימשיכו לשלב את דסה עד סיום העונה והוא יהיה בתוך הרוטציה מול מאור קנדיל.

גורם בסביבת המועדון אמר: "בחודש מרץ נבחרת ישראל תשחק במוקדמות אליפות אירופה ויהיו סוכנים רבים שיעקבו אחרי אלי דסה. הוא יודע שמכבי תל אביב רוצה שימשיך אבל לא יכולה עכשיו למנוע בקיץ את עזיבתו בתום החוזה. הכדור נמצא ברגלים של דסה".

בקבוצה ממתינים להחלמתם של אורוש ניקוליץ' ואיל גולסה פציעות מורכבות וארוכות אשר בשלב זה בשל פער הנקודות הגדול במאבק על תואר האליפות אינן יוצרות לחץ מקצועי.


יתחרה על המקום בהרכב. אלי דסה (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי