אביטן: "לא נתלה את חביב". צ'יבוטה: "לא סגרתי בשום מקום"

יאקוב סילבסטר, מאוויס צ'יבוטה
יאקוב סילבסטר, מאוויס צ'יבוטה | אודי ציטיאט

מאמן חדרה התייחס לשוער שהיה חלש ב-4:0 לבני יהודה: "בניגוד לשחקן, אין מי שיתקן את הטעויות שלו". החלוץ שכבש צמד התייחס לעתידו: "הסוכנים מטפלים בזה, ברגע שיהיה משהו אודיע". אבוקסיס: "סיכומים עושים בסוף"

(גודל טקסט)
בני יהודה קטעה הערב (ראשון) רצף של ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון עם 0:4 ענק בחוץ על הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. מתן בלטקסה, יאקוב סילבסטר ומאוויס צ'יבוטה (צמד) כבשו לזכות המנצחת, שנהנתה מיום רע מאוד של חביב אוחיון הצעיר בין הקורות של העולה החדשה.


ניסו אביטן הסביר בסיום: "זה טבעי שאני לא מחייך, הכל הלך לנו לא טוב היום, אבל עכשיו זה עוד מבחן – לדעת להתגבר גם על זה. זה מאכזב, כמובן, אבל לא סוף העולם".


על חביב אוחיון: "בדיעבד זו לא חוכמה להגיד שטעיתי, אבל כשאתה בוחר לשחק עם צעירים אז בוודאי שאתה לוקח סיכון. שוער, בניגוד לשחקן, אין מי שיתקן את הטעויות שלו. אנחנו לא נתלה את חביב. הוא שוער צעיר, מוכשר ויש גם ימים כאלה".



מופע אימים. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)


פלייאוף עליון: "ההפסד לא מסבך כלום, יש מאבק של הרבה מאוד קבוצות ואמרתי גם לפני המשחק ששום תוצאה לא תכריע. המאבק יהיה צמוד ואנחנו עדיין רוצים את הכרטיס. אני מאמין שאפשר לעשות את זה, אנחנו עדיין במקום טוב ויש עוד ארבעה מאבקים ישירים. נתאושש, נטפל בפציעות וניאבק עד הסוף".


מאוויס צ'יבוטה, שהבקיע צמד ועלה לפסגת טבלת הכובשים, אמר: "זה פחות חשוב, מה שחשוב זה שחזרנו לנצח בליגה ואני שמח על כך מאוד. כל הקבוצה שיחקה טוב, לא רק אני ויאקוב סילבסטר. אני והוא הבקענו, אבל כולם עבדו ומגיע להם שאפו".


המטרות שנותרו לבני יהודה: "המשחק הבא, זו המטרה שלנו. אנחנו בני יהודה, לא באר שבע ולא מכבי. אליפות? מקום שני? אנחנו שמחים היום ומחר כבר חוזרים להתאמן לקראת עוד משחק חשוב נגד הפועל חיפה".



צ'יבוטה וסילבסטר (אודי ציטיאט)


מעבר לאירופה: "עוד לא סגרתי בשום מקום, יש לי סוכנים שמטפלים בזה. ברגע שהכל יהיה טוב, אנחנו נודיע לכולם. האם אשאר פה? אני לא יודע. טוב לי פה ואני בטח לא סובל, אני כאן עד שהעניינים יסתדרו ואז אדע יותר".


יוסי אבוקסיס המאושר סיכם: "בחדר ההלבשה לפני המשחק אמרתי לשחקנים שזה היה החודש הכי רע שלנו ולמרות זאת אנחנו עדיין חזק בתמונה. היינו רעים ברבע השעה הראשונה, אבל אני שמח שעשינו משחק טוב ואני חושב שניצחנו בצדק. זה ניצחון יפה וחשוב מול קבוצה מצוינת שעושה עונה מדהימה".


המטרות
: "יום שבת, הפועל חיפה. זה משחק חשוב והפנים שלנו כבר לשם. אנחנו ננסה להיות במקום כמה שיותר גבוה עד סיום הליגה הסדירה, אבל כשהעונה תסתיים אני אעשה סיכומים. לפני חודש זה היה נראה שאנחנו בפלייאוף העליון בוודאות ופתאום עד לפני המשחק הזה הכל היה נראה רע מאוד".

 


שמר על איפוק. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי